22 Temmuz 2009 Çarşamba

Aldatan Kadınların Cinsel İtirafları

Merhabalar Sevgili Gönül Dostlarımız. Sizlere Bu Yazımıda Eşini,Nişanlısını,Sevgilisini,Dostunu,Arkadaşını Aldatan Kadınların Kendi Ağzından Bize Yazdıklarını Sizlerle Paylaşacağız. Evet Gerçekten Birilerini Aldatmak İyi Bir Şeydeğil Elbetteki Ancak Aldatan Kişiyide Çok Fazla Toplumdan Dışlamamak Lazım.Neden Böle Bir İşin İçine Giriyor Diye Hem Aldatanı Hemde Aldatılanı Dinlemek Lazım.


İşte O İtiraflar.


suzan 31 yaşında  İstanbul



kocamla cinsel iliskiye girmiyoruz


mrb.ben 12 senelik evli biriyim kocamla anlasarak evlendik ama daha 15 günlük evliyken kayinpederim öldü ve kaynana sorunlari yasamaya basladik.yani evliligim en basindan beri sorunluydu.kocam cok kaprisli ve nazli ve yatakta hic iyi degil.yaklasik 2 senedir iliskiye girmiyoruz kardes gibiyiz o salonda uyuor ben yatakta tek basima...itiraf edeyimki 12 senedir söyle doya doya kadinligimi yasamadim.kocam 5 dk icinde bosaliyor beni hic düsünmüyor,ön sevisme de yok beni rahatlatmiyor.yani oldukca bencil davraniyor.tam 12 sene dile kolayy... ve sonunda kardes gibi olduk ayni evin icinde konusmuyoruz bile artik o derece.ben yatakta sürekli bir erkele olmayi hayal edip mastürbasyon yapiyorum bazen günde 5 6 defa yaptigim oluyor.esim cok soguk bana 2 tatli söz bile söylemiyor ruhumu oksamiyor.onu aldatmayi cok düsündüm ne yapacagimi bilmiyorum.defalarca konustum anlattim ama fayda etmedi.artik onunla sevismeyi istedigimi sanmiyorum ki zaten sevismiyor hemen geliyor.ne yapacagim bana akil verin aldatmak istemiyorum ama kadinligimi hissetmek benimde hakkim degilmi?


Hale 23 Yaşında Antalya


Hoşlandığım bir çocukla seviştim. Bakire olduğumu düşündüğü için hep anal seks yaptık. Herşeyi onda tattım, herşeyi denedik onla. Bir kere bile önden girmek istemedi; ben de söylemek istemedim açıkçası onu kaybetmemek için ondan önceki sevgilimde bakireliğimi kaybettiğimi. Aslında hoşuma da gitmiyor değil anal seks belki o yüzden belki de kaybetme korkusuyla söyleyemedim. Söylemeye de pek niyetim yok...


Leyla 30 Yaşında İzmir



Esimle birkac gündür aramizda sogukluk söz konusuydu.
beni üzen bazi tavirlari oldu. (evlilik dahilinde yasanabilecek konular)
ben de biraz kirgin ve soguk davraniyordum.
dün gece yasadigimiz sogukluklardan kaynaklanan sinir bozukluklari vardi bende.
haftasonu oldugu icin gec gittim yataga, normalde ayni anda yataga girmekten hoslanirim ama biraz da kirgin oldugum icin gec gittim.
uyumamis beni bekliyordu.
o bana dokundukca elini itiyor, sarildikca kaciyor, yatagin diger ucuna gidiyordum.
ama bende de esime karsi acayip derecede özlem birikmisti. hem istemiyor hem de deli gibi arzuluyordum.
önce hizli bir sekilde belimi kavradi ve kendine cekti.
yüzümü sert sekilde tutarak "sen ne kadar hayir desen de vücudun beni cagiriyor" dedi.
esim fazla sertlikten hoslanmayan biri, hayatimda ilk defa onu bu kadar sert gördüm.
sanki cigrindan cikmis, kirmizi görmüs bir boga gibi saldiriyordu.
önce üzerimdekileri yirtacak gibi cikardi.
hem konusuyor hem de beraber oluyorduk. onun o sözleri beni daha cok atesliyordu.
ben saten carsafin üzerinde kaydikca, beni kendine cekiyor, arada bir tokat atiyordu.
ve benim bitis noktam. bana vurdugu icin herseyi yarim birakip, dönüp arkami uyudum.
cünkü bana seks sirasinda bile olsa vurmaya hakki yok.

Duygu 25 Yaş Adana


Evliyim ve bir de sevgilim var. İkisini de bana tecavüz etmeleri için ikna edebilmiş değilim. Neymiş benim canım acırmış sert davranırlarsa. Size ne acıyan can benim, siz baksanıza zevkinize. Bana sert davranacak, her şeyi yapacak belki de tokatlayarak zorla bana sahip olucak birini arıyorum.


İpek 33 Yaşında Edirne


Sevgilimle tanışmamız tam bir Türk filmiydi. Üniversite öğrencisiydik, birbirimizi 3. sınıfta fark ettik. Ders arası notlar yazıyorduk, sonra her köşeyi döndüğümüzde çarpışıyorduk, gülümsüyorduk. Arkadaşlığımız ilerledi sonra. Ders çalışmaya onlara gitmiştik, kütüphanede kimse yoktu. Önce uzun uzun konuştuk sonra ilerledi. Derken güzel bir ilişki başladı. Her yere beraber gidiyorduk. 24 saatimiz beraber geçiyordu. Araya yaz tatili girdi, telefonlaşmalarımızı saymazsak hiç görüşmemiştik. Tatilden döndüm, aradım, neredesin dedim. Evdeyim, karımla oturuyorum dedim. Ne karısı dalga mı geçiyorsun dedim. Yoo dedi, seni seviyorum hala ama, karımı daha çok seviyorum. Meğer evliymiş.



Selda 21 Yaşında İstanbul




Deli gibi severken ve sevildiğini hissederken aldatılmak. Hala bunun bir rüya olduğunu ve bir gün yine onun tatlı sesiyle uyanacağımı düşünüyorum. Onu hala sevmek istiyorum ve bunun için hatayı kendime yüklüyorum. Zavallı kadınlar. Aldatan da, aldatılan da sizsiniz aslında.


Deniz 19 Yaşında Kayseri


Partnerimle bir akşam evlerinde oturuyor ve sohbet ediyorduk. Daha sonra beklenen sonun olması için yatak odasına geçtik. Yatakta sadece ve sadece kendini düşünen biri olduğundan hiç zevk almamıştım, ama bir o kadar da istekliyim. Ve ertesi günü benden de yaşça küçük olan ablamın kaynını çağırdım yanıma ve harika bir gün geçirdim. Ben partnerimi bu kişiyle hep aldatıyorum, çünkü yatakta inanılmaz.


Evet Arkadaşlar Bunlar Sizlere Şimdilik Sunmuş Olduğumuz Aldatan Kadınların İtirafları.Bundan Sonrada Bizlere Ulaşan İtirafları Sizlerle Paylaşacağız.Sizlerde İtiraflarınızın Yayınlanmasını İstiyorsanız Lütfen Bizimle İletişime Geçiniz.


Cinsel İtiraflar,Aldatan Kadınların İtirafları,Cinsel Kadın İtirafları,Kocasını Aldatan Kadınların İtirafları,Bayanların Cinsel İtirafları,Aldatma İtirafları,İtiraflar,İtiraf Siteleri,Genç Kızların İtirafları,Msn Kızlarının Cinsel İtirafları,Kamerada Soyunan Kızların Cinsel İtirafları,Camda Soyunan Kızlar.

58 yorum:

  1. bu site benim çok hoşuma gitti hayırlısı bakalım

    YanıtlaSil
  2. varsa yananlar söndüreyim

    YanıtlaSil
  3. sapsal sey millet seni bekliyo zaten

    YanıtlaSil
  4. suzan hanım sizin artık o limandan ayrılma vaktiniz gelmiş gemi kalkmak üzere yani kendinize sizi her türlü memnun edebilecek bir partner bulmalısınız...

    YanıtlaSil
  5. yorumum adanalı duygu 25 e aradıgın erkek burda tatlım eklemelisin beni mutlaka cankan.34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. jecksparov@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. kayseriliyim sadece sevlıgılmle bırlıkte oldum ama gunde 5-6 kez sadece vakıt olsun yeter... şuan ayrıldım boşum... arıyorum... yakın bayanlara hitaben....

    YanıtlaSil
  8. slm duygu ben adanadan ali benım arkadasımın msnsını yazdım senınle tanısmayı gercekten cok ıstıorum yasım 17 ıstersen dene bak gor benı bı kere gormen yeterlı yaş senın ıcın sorun deyıl gıbı gozukuo denemekten zararı olmaz sadece bı kere goreceksın ve anlayacaksın benım kım oldugumu

    YanıtlaSil
  9. slm ben istanbuldan ahmet yenı bır bayan arkadaş arıyorum ilgılenenlere duyrulur ustaa52@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. selam ben ıstanbul pendıkten ugur 24 yasında gayet yakısıklı 183 boyunda 85 kılo esmer ela gozlu ve seks; hayatının bır parcası olan bırıyımm ılgılenen bayanların aramasını beklıyorum 05368841725 ugur.arslan.28@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. selamlar.içerisinde fırtınalar koparan fakat dışarda sadece bakmakla,düüşünmekle yetinen bayanları bekliyorum.aklımdan gecen sadece sizin aklınıza gelen değil inanın ...bam_teli_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. ipek seninle tanışmak isterim

    YanıtlaSil
  13. merhaba bayanlar mutlu olmak herkesın haklı gerek madı gerek manevı gerek sehvet konularında elımden gelenı yaparız yasım 28 yer ist tanısabılırz

    YanıtlaSil
  14. bayanlar adresım sss-serkan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. yaa bu site ne güzelmiş böle okurken insan boşalacak gibi oluo

    YanıtlaSil
  16. merhaba suzan sana deger wermeyene sen hıc deger wermıyceksın kocan sana kadınlıgını yasatamıyor ama yasaman senın en dogal hakkın o yuzden kendıne deger wer yardımcı olabılırsem isyankar_118@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. merhabalar ben sakaryadan tuğberk.kız arkadaşım beni çok sevdiğini söylüyor ancak dudağından bir öpücük almama bile müsade etmiyor.önceleri onu aldatmak istemiyordum ama cinselliği yaşamak benim de hakkım.üstelik onun bakire olmadığını da öğrendim.onu bırakmayı düşünmüyorum ama benim gibi cinsel açlık yaşayan bir bayanla tanışıp cinselliği doya doya yaşamak istiyorum.ilgilenen bayanlara duyurulur.msn adresim: jakaboy54@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. seksi tam anlamıyla yaşamak isteyen bayanlar aresim okyanusdabirada@hotmail.com bekliyorum

    YanıtlaSil
  19. istediğin herşey varmısın

    YanıtlaSil
  20. mutlu olmayı ve kadın olduğunu hissetmek isteyen ben burdayım

    YanıtlaSil
  21. duygu 25 hemen yanı başındayım mersin beni ara lier_lier_33@hotmail.com iyi bir sırdaşım

    YanıtlaSil
  22. Bence heRkez aZmıŞ bayanlaR KimSe Sizi Tatmn edemiyoSa aqac Sokun Kendinize:S

    YanıtlaSil
  23. beyler hiç fark ettinizmi hep erkekler yazmış niye onlar yazmıyor yyapmayın yav kolpa bunların hepsi siz bari inan mayın ayık olun biraz beee

    YanıtlaSil
  24. hadi bayanlar bekliyorum mertcenkeri@hotmail.com ayaklarınızı yerden keseceğim :))

    YanıtlaSil
  25. ateşli gecelerin özlemini çeken bayanlar bekliyorum mertcenkeri@hotmail.com ayaklarınızı yerden keseceğim :))

    YanıtlaSil
  26. selam giresun ve ordu cevresinden reel ciddi ve seviyeli olan bayanlar evli biriyle paylasım için

    YanıtlaSil
  27. selam (Duygu 25 Yaş Adana) ben mersinden batu yaşım 28 beni eklersen tanışabiliriz.düzeyli bir ilişki için ekle beni. beldas1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. izmr20cm@hotmail.com gizli koca

    YanıtlaSil
  29. merhaba ben murat evliyim kendim gibi evli bir bayanla tanışmak istiyorum buraya msn adresimi bırakıyorum ekleyin karizmatik00adam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. selam bayan lar ateşli bayanları bekliyorum

    YanıtlaSil
  31. ya siz erkekler ne kadar uçkuruna düşkünsünüz beeeeeeeee

    YanıtlaSil
  32. erkekler ne kadar düşük insanlar yaaaa ben evlenmek istiyorm ama korkuyorm güvenmiyorm size yaratıklar:(

    YanıtlaSil
  33. saol yusuf ama ben istemiyorm kimseye güvenim yok artık:(

    YanıtlaSil
  34. eve gidince nasıl karının yüzüne bakıyosn sen olgun bayan sevenmisin nesin utanman yokmu karına acıyorm yaa valla yazıklar olsun sana:,(

    YanıtlaSil
  35. slm bayanlar derdinize care arayan her turlu sohbete ecoğım bekliyorum genelikle istanbul civarı lutfen eserim_laan@hotmail.co

    YanıtlaSil
  36. Yorumunuzu Girin

    YanıtlaSil
  37. arkadaşlar burası sanal özgürlük demek gerçek haytta aldatmalar felan düzen bozuluyor kadındır erkeyini yücelten kadındır erkeyini aşalık eden kadındır bir erkeği abza sapık eden kadınlar yeri geliyor köpeğiyle ilişki yaşıyor git bir erkeğe verde abazalı gitsin gizlizevklerx@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. bayanlar ekleyin görüşüp konuşalım(evli bekar farketmez)

    YanıtlaSil
  39. ateş sondururum tuzcu_mehmet@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. mertbedirhanoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. duygu hanım bana ulaşın pişman olmazsın kadir_keskin_6363@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. MEHABA İZMİRDEN MERT BEN 27 YAŞINDA ATLETİK VUCUDA SAHİP YAKIŞIKLI İSTEKLİYİM..ÇILGINCA DAKİKALAR YAŞAMAK VE TÜRLÜ FANTAZİLERLE SEX YAPMASINI SEVEN BAYANLARA SESLENİYORUM,,,ZEVKTEN SABAHA KADAR İNLEMEK SİZLERİN ELİNDE.EVLİ YADA BEKAR BAYANLAR TANIŞMAYI BEKLİYORUM.ÖZELLİKLE SERT VE SAATLERCE SÜREN FANTAZİLERİNİ SEVEN BAYANLAR EKLESİN...HOŞÇAKALIN
    CİMCİX_82@HOTMAİL.COM

    YanıtlaSil
  43. ateşli bayanlar ekleyin yazışıp tanışalım. ttahsin@msn.com

    YanıtlaSil
  44. bide beni ekleyin bayanlar tanıışalım siyidcarlos@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. merhaba ben okan 180 boyunda sarışın yeşilgözlüyüm yakışıklıyım mersin ve yakın illerde seks yapmak isteyen bayanlar varsa tanışalım bjk_manken1903@hotmail.com maillerinizi bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  46. sınırsız seks beklıyorum

    YanıtlaSil
  47. mafya_serseri_5@hotmail.com 05316775962 numaram 19 yaşınddayım bekliyorum bayanlar

    YanıtlaSil
  48. duygu canım ugraşma onlaral bana gel seni çarçalııyayyım adım kaan yaş 17 msnem sorun1993@hotmail.com bütünkızları bekliyom

    YanıtlaSil
  49. aynen ortalık abazadan gecilmiyor

    YanıtlaSil
  50. bu insanlar ne kadar aşşağılık ya yemin ederim insanları tanıdıkça hayvanlardan korkmamaya başladım:(((

    YanıtlaSil
  51. kendinden emin karizmatik bir erkekle tanışmak istermisizniz..adem2020_1111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. naplım o olmada olmuyo :D:D

    YanıtlaSil
  53. seviyeli ve ölçülü bir beraberlik neden olmasın düşünen arkadaşlarla görüşebiliriz.iki eğitimli medeni insanın gizlilik prensibi içinde saygılı olmak kaydıyla yaşayamayacağı hiç birşey yoktur.ilginize teşekkür ederim.gizlikalem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. ask_yoldasim24 Ocak 2010 05:55

    slm bayanlar ben ibrahim kadınlıgını hissettirecegim kadınlar arıyorum varsa kadınları bekliyorum lütfen evli bayanları bekliyorum başka kimse yazmasın sadece evli bayanlar ask_yoldasim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. olgun bayanlardan hoşlanıorum.

    YanıtlaSil
  56. valla her bayana açığım bende nişanlıyım ama nişanlılığım çok uzun sürdü nişanlımla bişey yaşayamıyorum deli gibi sevişmek istiyorum... kocasından hiç birşey bulamayan bayanlar bana bir şekilde ulaşı hayatın tadını çıkaralım ok :(:):):):):)

    YanıtlaSil