6 Kasım 2009 Cuma

Ünlülerin Gafları

Canli yayinda insan bazen dilini tutamaz yada ani tepki verir ve gaf yaparya bu olaylara  hepimiz sahit olduk yada okudugumuz reportajda gulduren gaflar cikar ortaya. iste sirada unluler ve unutulmaz gaflari:

-Beyaz show'a konuk olan Mazhar Alanson, telefonla yayina katilan bir bayan izleyicinin yasinin 41 oldugunu soylediginde "kasaar" gafi.
-Yine Beyaz Show'da Ata Demirer'in gafini hepimiz hatirlariz. Telefonda Ata'ya 'sevgilin varmi' sorusuna. " Ne yapican, vericen mi!" demisti.

- Helin Avsar'sa yazdigi bir yazida: ‘Her seyin laik olmasini istiyorum.Ne mutlu Türkiye’ diyerek tepki toplamisti.

-Reha Muhtar ekranlarin efsane habercisiyle kirip gecirmisti izleyenleri iste o dialog: Reha Muhtar: “Bütün bunlari nasil yaptin ha? Cevap ver!”

Telefondaki kisi: “Bakin efendim izah edeyim...”

Reha Muhtar: “Sus, konusma! Hâlâ utanmadan izah ediyorsun! Cevap versene...”

-Mustafa Topaloglu, Makina programinda Tayfuna: Ben ne anlatiyorum, bu ne anlatiyor… Muhabbetin agzina s…ti” demisti…

-Emrah'in gafi: ‘Mozart dinliyorum ama Türkiye’ye gelirse konserine mutlaka giderim’

-Deniz Akkaya: “Birçok arkadasimin içime girmesine izin verdim ve ben öyle her arkadasimi içime alan biri degilimdir!”

-Savas Ay'in programi A takiminda ekrana yansiyan yazi herkesi guldurmustu: “Ismini vermek istemeyen bir izleyici Filiz Ovar Ingiltere’den ariyor.”

Kamera Şakası,Ünlü Mankenlerin Gizli Çekimleri,Ünlülerin Güldüren Gafları,Ünlülerden Komik Şeyler,Reha Muhtar,Deniz Akkaya,Savaş Ay,Emrah,Helin Avşar,Hülya Avşar,Demet Şener,Arzum Onan.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder