6 Ocak 2010 Çarşamba

Cinsel Seks İtirafları

Aldatmak Hemen Hemen Bir Çok İnsanın Başına Gelen Bir Şeydir.Aslına Bakarsanız Aldatmak Kadınlar Arasında da,Erkekler Arasında da Özelliklede Son Yıllarda Son Derece Popüler Bir Durum Olmaya Başladı.Kimi Evli Olduğu Karsını,Kimi Evli Olduğu Karsını,Kimi Nişanlısı,Kimi Sevgilisini,Kimi Kız Arkadaşını,Kimisi Erkek Arkadaşını Aldatıyor.Bu Sadece Bizim Ülkemizde Yaşanan Bir Durumdadeğil.Her Ülkede Bu Tarz Aldatmalara Çok Fazla Görülmekte.

Bende Sizlere Bu Yazımda Bazı Aldatma Olaylarını,Bazı İlginç İtirafları Sizlerle Paylaşmak İstedim.İşte O İtiraflardan Sadece Bir Kaçı.

Gizem İstanbul

Ben 19 yasındayım 1 ay önce bir firmada reyonda çalışmaya başladım ve patron benden hoşlanmış gayet ilgili ve alakalıydı bana karşı ilk buluşmada normal konuşmalar geçti 2buluşmada yatak odası hazırlanmıştı ogün öptü okşadı 3 4 üncü görüşmelerde öyle oldu ve en sonunda da bana güven vermişti inandırmıştı ama ama  bi anlık şehvet ile ne o ne ben kendimize hakim olamadık ilişkiye girdik bittiğim an o andı ve yine görüştük 3kez falan şimdi işi bitti alacagını aldı beni bıraktı hatta o insan evli 40 yaşında 2 çocuğu var....PİŞMANIM söyleyin ben ne yapayım

Derya Ankara

Ben 19 yasında  esmer uzun boylu siyah saçlı ve harika bi fiziğe sahip bi bayanım.bayan kuzenımle yalnız yasıoruz..bugune kadar en az30 kişiyle çıktım bakıreyim ama sevişmek çok hoşuma gıdıo..33 yasında birile çkıodm bana baylıodu benimle birlikte olmak istıodu ama ben henüz bi ilişkiye hazır değilim diodm.ve onunla birbirimizi tatmın etmek için adeta sanki gerçek ilişkiyi yaşıyormuş gibiydk.onu yatakta çıldırtıodm her ne kadar ona vermesemde onu bastan çıkarıodm ewli olmasına rağmen bana hayranlıla ben hayatımda böle bi an yaşamadım diodu..ve onunla öpüşürken bile anında onu boşaltıodım..o ise büyük bi zevkle kendini bana bırakıo sabahlara kadar onunla bu anları yasıodk şidi ondan çok uzaktayım ama bende itiraf etmeliyim ki ben onun kadar harika bi erkek görmedim demek ki bi erkekle ilişki yaşamak için sokmak gerekmiomuş size tavsıyem bölesi daha zevkli oluo ....

Efe Adana

Dayı senden özür dilerim,ama zorla yapmadım yengemde bana kırıtıyordu. Sorarsan pişmanmısın hayır değilim çok güzel bir sex deneyimi oldu yengem harika sevişiyor. çok memnun kaldı benden ve bende ondan ev ne zmn boş olursa mutlaka beni ara dedi :) tekrar özür dilerim dayı...

Aylin Mersin

Geçen sene bir arkadaşlık sitesine çok takılıyordum ve oradan bir beyle sürekli sohbet ediyorduk. neyse, bir gün dedi ki artık buluşalım görüşelim,bir yerde yemek yiyelim, böylelikle tanışmış oluruz sanaldan uzak. ben de kabul ettim. Adı Mert olan bu bey çok havalı, çok sporyif bir beydi hatta beni beğenmeyeceğinden de emindim, neticede boşanmış çocuklu bir kadındım, az da kilom duruyor hala. Şarap eşliğinde sohbetimiz devam ederken kolumu elimi okşayıp beni evine götürmek istediğini söyledi. Aleni bir şekilde, aynen öyle. Çok düşünmeden gülümseyerek tamam dedim, nitekim hem çok yakışıklıydı, hem de yataktaki kuvvetini merak etmiştim. Hiç bir zaman pek ateşli olmasamda ve sürekli hoşuma gidiyormuş gibi taklit yapsam da bu adamı merak ettim, seks yapmakistedim. Evine gitiim, guzel, sade döşenmiş, ferah, elimi yüzümü yıkadım, o da hemen yanaştı yanıma,beni okşamaya başladı. Etkilendim mi , eh, ama başladık bir kere, yatağa geçtik, karanlıkta sevişmek istedi, benim için hiiiç sakıncası yok tabi, beni direk üste aldı ve sertleşince prezervatifi taktı ,üstüne oturttu. 5dakika sonra da boşaldı ama aktif değildi, benden bekledi, e bir yere kadar, işi bitince de duşunu aldı. Orda fazla durmamı istemediği belliydi , hissettim, ben de durmadım zaten çünkü evde çocuğum var, dışarda kal kal nereye kadar, kardeşim kızıma benden fazla annelik yapıyor artık benim bu kaçamaklarımdan ötürü ;) ama neticede bilmenizi isterim ki böyle sanalla tanışıp da hakiki arkadaşlığa veya sevgililiğe bir arkadaşlığı yükseltmek kolay değildir, paylaştım işte ...

Gül İzmit

Sürekli baskı yapan, hayatı bana zehir eden, ruh hastası güvensiz sevgilim... Sen bana güvenmedin ya! Ben de güvnsizliğini boşa çıkarmamak, haketmek için, seni defalarca aldattım:)) Onlarla senin ırsına seviştim. Ohhhhh canıma değsin. SEFAM OLSUN.....

Gülten Edirne

Merhaba bu güne kadar görüştüğüm bütün erkekler benimle sevişmek istediler en son biriyle internetten tanıştım onunla haftada 2-3 kez buluşup iş yerinde sevişiyoduk yalnıca kilodum kalıyodu onu da çıkarmak istiyodu ama ben izin vermiyodum bütün bunlara onu kaybetmemek için razı geliyodum bekaretimi almak için beni evlenme vaadleriyle kandırmaya çalışıyodu beni bozmaya ikna edemeyince ters ilişki istedi onu da kabul etmedim ona karşı güvenim yoktu güvenseydim hiç düşünmeden onun olurdum şuada onunla ayrıldık hatta ayrılma sebebmiz ise kızlığımı bozmak isteyişine izin vermemem oldu şuan internetteki bi siteden onun arkadaşlarına ulaştım evli olduğunu öğrendim düğün resimlerini bile gördüm onun benim bunları bildiğimden haberi bile yok evli olduğu halde benimle kız olduğumu bile bile birlikte olmak istiyodu sizce evli olupda benle de birlikte olmasındaki amaç neydi bi de itikam almak için ben bunu eşine söylemelimiyim? (ona güvenmemekte ne kadar hakılıymışım onun yalanlarına inanıp da iyi ki ona bekaretimi vermemişim)

15 yorum:

  1. blm ateşli gizli kalmasını seven bayanlar

    YanıtlaSil
  2. umarım ankaradaki bayanlardan bir gün banada seksi çok seven bayan denk gelir

    YanıtlaSil
  3. varsa ekleyin benniiiiiii güzel bayanlar

    YanıtlaSil
  4. benimlede seks yapacak bir bayan yokmu yaaa deliler gibi sevişecek

    YanıtlaSil
  5. kara_1993_1@hotmai.com azqın baynlar ıhtıyac olursa beklerım ;) ist. ıcı

    YanıtlaSil
  6. adana slm bayanlar benim yaş 20 birlikte eglenceli günler geçirmek isterseniz buyrun (akrapkral0147@hotmail.com) msn adresim yanlız gezmekten hoşlanıyorsanız adana olsun lütfen

    YanıtlaSil
  7. merhaba bayanlar ben mehmet istanbuldan. yatakta harikalar yaratıcagımı ispatlamış bir kişi olarak beklerim her zman.. yasım 27 atletik bir yapım vardır.. cesurfatih2009@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. bursada yalnızlığı paylaşmak isteyen eklesin qxps@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. yaşlı bayan lar çok hoşuma gidiyor ben 37 yaşındayım istanbulda oturan baynnar eklesin lütfen seksde süperim

    YanıtlaSil
  10. şimdi gültencim bu adam da gercekten bi serefsizlik söz konusu sonucta sende sevmesen ve istemesen bişeyler yasamazdın benim sana tavsiyem karısına söylemen cünkü bu serefsizlerin kökünü kurutmak lazım bende 18 yasındayım ama inanın yasamadıgım hiç bişey kalamdı hayatın bütün zevkini tattım sonucta bi cok insanla beraber oldum ve bitti ama böle serefsizlikle hiç bi zaman karsılasmadım dedgim gibi bence eşine sölemelisinki bu yaptıgı yanına kalmamalı eside kocasının gercek yüzünü biljmeli ... iyi günler

    YanıtlaSil
  11. erencim sende 37 yasındaymıssın zaten cok genc sayılmazsın yaslı bayanlar falan deme yani:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  12. bende beklerım bayanlar olgun erkegım hıc bana denk gelmedı 19 yasında bayan yada dul bayan ekleyın tanısalım bayanlarr..sınır yok

    YanıtlaSil
  13. vallahi korkulur insanoğlundan içler acısı durum ne bilim kıyamet yaklaşıyo hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  14. o_z_i_22@hotmail.com ben ozan ist taksimden fotomodelim etrafımdaki bayanlardan sıkıldım farklı bir bayanla sınırsız ilişki yaşamak istiyorum kendine güvenen bayan eklesin lütfen

    YanıtlaSil
  15. veya arıya bilir beni 0541 624 40 34

    YanıtlaSil