22 Ocak 2010 Cuma

Okullar Yarı Yıl Tatiline Giriyor

Ülkemizde İlk Öğretim ve Lisede Okuyan Öğrenciler Bu Gün İtibari İle 2 Haftalık Yarı Yıl Tatiline Giriyor.2009-2010 Yılının İlk Dönem Karneleri Bu Gün Dağıtılıyor.Ben Burdan Anne ve Babalara Seslenmek İstiyorum.

Sevgili Veliler Elbetteki Her Velinin En Doğal Hakkıdır Çocuğunun Okulunda ve Derslerinde Başarılı Olup Eve Güzel Bir Karne Getirmek.Ancak Her Ne Olursa Olsun Çoğunuz Karnesini Alıpta Eve Geldiğinde Şayet Ders Notları Çokta İç Açıcı Değilse Lütfen Kızarak,Bağırarak ve Kaba Kuvvet Kullanarak Bunun Hesabını Sormayalım Çocuklara.Bu Şekilde Davrandığınız Taktirde Başarılı Olacağınızı Düşünüyorsanız Kesinlikle Yanılıyorsunuz.

Çocuğunuzun Karnesindeki Notlar Nekadar Kötüde Olursa Olsun Şunu Unutmayalımki O Çocuklar Bizlerin Çocukları.Kızarak,Bağırarak vede Kaba Kuvvet Kullanarak Hesap Sorma Yerine Hataları Birazda Kendimizde Arama Eylimine Gidelim.Şunu Demiyelim;Efendim Ben Daha Ne Yapayım Her Gün Giydirip, Yedirip,Cebinede Günlük Haşlığını Koyup Okula Gönderiyorum Daha Ne Yapayım.Bir Çocuk Yedirilip,Giydirilip ve Cebine Bir Kaç Kuruş Para Koyularak Okula Gönderilmez.Çocuklar İlgi İster,Alaka İster,Sevgi İsteriŞefkat İster.

Eve Gelen Karnelerdeki Ders Notları Kırık İse Lütfen Direk Hatayı Çocuklarımızda Aramıyalım Birazda Bu Konuda Biz Oturup Düşünelim ve Kendimizi İrdeliyelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder