26 Ocak 2010 Salı

Ne Olacak Bu Parti Liderlerinin Hali

Arkadaşlar Nezaman Televizyonu Açıpta Haber İzlesem Gördüğüm Şey Şudur.Hemen Her Televizyon Kanalında Parti Liderlerinin Bir Birlerini Söyledikleri Laflar.Bizler Seçim Zamanında Bu Vatandaşları Ülkemizi Daha İyi Bir Şekilde Yönetmeleri ve Bizlere Daha İyi Şartlar Sunmaları İçin Ankara'ya TBMM'ye Gönderiyoruz Oylarımızla.

Ancak Nedendir Bilemiyorum.Ankara'daki TBMM'nin Kapısından İçeri Giren Her Bir Millet Vekili ve Parti Liderleri Bizleri Unutuyorlar ve Adete Sadece Bir Birlerini Yemeye Başlıyorlar.Her Bir Parti Lideri Özelliklede Kendi Partilerinin Haftalık Grup Toplantılarında Bir Birlerini Yerden Yere Vurmaktalar.

Şahsen Arkadaşlar Ben Haberlerde Bunları İzlerken Kendimi Gülmekten Alamıyorum.Eminimki Bir Çok Arkadaşta Benim Gibi Siyasi Parti Liderlerini İzlerken Gülüyorlardır.Bizlerin Bu Liderlerden Beklentilerimiz Çok Farklı İken Nedendir Bilemiyorum Ama Sağolsun Liderler Bizlerden Daha Çok Sadece Kendilerini ve Partilerini Düşünmekteler.

Sevgili Siyasi Parti Liderlleri Buradan Sizlere Şunu Söylemek İstiyorum.Sizler Asla Şunu Unutmayınki Bugün Biz Vatandaşların Sayesinde O Sıcak ve Ceylan Derisinden Yapılmış Koltuklarında Oturup Aysonuda 7 Bin TL'nin Üstünde Maaş Alıyorsunuz.Yarın Seçimlerde Bizler Sizlerden Desteğimizi Çektiğimizde Bu Rahatlığı Bir Daha Bulamazsınız.Yerlerinizi Kaybetmemek İçin Bence Bir Birinizi Yemektense Birazda Vatandaşlarınızı ve Sizleri Oraya Seçenleri Düşünün Derim...

1 yorum:

  1. bu artık değişmeyen bişey siyasetten çok birbirini karalama ön planda siyaset denen bişey yok

    YanıtlaSil