6 Haziran 2010 Pazar

Fetullah Gülen İsrailden İzin Alınmalıydı

Yıllardır ABD'de Yaşayan ve Hoca Efendi Olarak Bilinen Fetullah Gülen, İsrail Devletinin Mavi Marmara Yardım Gemisine Yaptığı Silahlı Saldırı Sonunda Yaptığı Açıklama İle Bütün İslam Aileminin ve Türkiye'nin Tepkisini Çekti.
Gülen İnsani Yardım Vakfının Filistin'e Yapılan İnsani Yardımı Yapmadan Önce İsrail Devleti İle İletişime Geçip İzin Aldıktan Sonra Bu Yardımı Yapmaları Gerekliydidiye Açıklama Yaptı. Hoca Efendinin Yapmış Olduğu Bu Dikkat Çekici Açıklama Özelliklede Türkiye'den Büyük Bir Tepki Aldı. Hiç Kimse Hoca Efendiden Böyle Bir Açıklama Beklemiyordu Çünki.

6 yorum:

  1. MUSLUMAN MUSLUMANA SAHIP ÇIKICANA YAHUDILERI HAKLI GÖRÜRSE OLUCAĞI BUDUR...

    YanıtlaSil
  2. hocam yıllardır cematinize yardımda bulundum halbuki israilden hiç izin almamiştim benim adıma israilden özür dilermisiniz bundan sonraki yapacağım yardımlar için israilden izin lütfen

    YanıtlaSil
  3. bu kadar yüz verilirse olacağı buydu işte ........

    YanıtlaSil
  4. BEN CE HOCA EFENDİNİN SÖZLERİ ÇARPITILDI.... BEN AÇIKLAMASINI DİNLEDİM ÇÜNKİ, LÜTFEN OBJEKTİF OLALIM......

    YanıtlaSil