6 Haziran 2010 Pazar

Site Sorumlumuz Milka

Bundan 5 Ay Önce Ailemize Katılan MiLKa Arkadaşımız Kısa Bir Süre İçerisinde Sitemiz İçerisinde Kendine Verilen Görevi Layıkı İle Yerine Getirip Site İçin Canla Başla Mücadele Etmektedir. Günlük Ortalama 15 Saatten Fazla Sitede Aktif Olan MiLKa Arkadaşımız Site İçerisinde Hem Bütün Görevli Arkadaşlar, Hemde User ve Misafir Arkadaşlar Tarafından Sevilip Saygı Duyulan Arkadaşlarımızın Başını Çekmektedir.

Site İçerisnde Bukadar Akfit Olup ve Herkes Tarafından Sevilip Saygı Duyulan Birisi Olduğu İçin MiLKa Arkadaşımız Sitemizin Site Sorumluğu Görevine Getirilmiştir. Kendisine Bundan Sonraki Görevinde Üstün Başlarılar Dilerim. Siz Bütün Görevli Arkadaşlarla Birlikte Üye ve Misafir Kullanıcı Arkadaşlarımızdan Ricam MiLKa Arkadaşımıza Elimizden Geldiğince Yardımcı Olalup Görevini Daha Sağlıklı Bir Şekilde Yapmasını Sağlıyalım. İlgi ve Alakanız İçin Şimdiden Teşekürler...

11 yorum:

  1. sizler benim ailemsiniz hepinizi ayrı ayrı çok sevıorm...herşey için tşklerrr

    YanıtlaSil
  2. mor inem başarılarının devamını dilerimm kıvırcık tüylerini seviyorum :-*

    YanıtlaSil
  3. Başarılar dilerim milka hanım biz tşkürler ederiz aileden birisi olarak gördüğünüz için başarılarınızın devamınıda dilerim saygılarımla...

    YanıtlaSil
  4. milkacım seni seviyom görevinde başarılar çukulatam

    YanıtlaSil
  5. tşkler arkadaşlar beni siz var ettiniz:D:D:D:D sizleri sevıormmmmmmm

    YanıtlaSil
  6. Milkacim ben inaniyorum ki sen bu isi cok guzel de yaparsin inanmak deil hatta eminim canim, ve seni sevidigimi de soylememe gerek yok sanirim bunu biliyosun, bagzen burdan ayri kaldigimda gercekden aklima gelen ilk kisilerden birisin iyiki tanimisiz seni. tekrar basarilar dilerim canimm

    YanıtlaSil
  7. canım hayırlı olsun demicem çünki gerçekten hayırlı oldu : ) iyi ki varsın......

    YanıtlaSil
  8. cnm hayırlı osun başarılar dilerim başarılı olacanada canı gönulden inanıyorum

    YanıtlaSil
  9. cidden çok tşk ederim herbirinize ayrı ayrı sizinle olmak inanılmaz mutlu edıor beni

    YanıtlaSil
  10. ablammmmmmm tebrik ederim cok doğru bi karar olduuu...sen bizim sorunlumuzsun :D:D şey... sorumlumuz pardon :D:D

    YanıtlaSil
  11. hahahahahahaha pardona gerek yokk evt harbi sorunluyum:D:D:D:D

    YanıtlaSil