30 Haziran 2010 Çarşamba

Hapis Cezası Ertelensindiye Hamile Kalıyor

İzmir'de Yaşayan 21 Yaşındaki Aysel Gürgür 5 Suçtan 7 Yıl 4 Ay Hapis Cezasına Çarptırıldı. Yasalardaki Hamile Kadınların Cezaları Ertelenir Maddesini Göz Önünde Bulunduran Uyanık Aysel Her Defasında Hamile Kalarak Cezasının Ertelenmesine Neden Oluyor. 14 Ay Önce İkinci Çocuğuna Hamile İken Cezası Etelenen Aysel Gürgür Savcıya Başvurarak Üçüncü Çocuğuma Hamileyim Cezamın Ertelenmesini İstiyorum Diye Başvuruda Bulundu. Savcı Bu Başvuruyu Dikkate Alarak Aysel Gürgür'ü Devlet Hastanesine Göndererek Hamile Olup Olmadığını Doktorlar Tarafından Test Ettirdi. Üç Aylık Hamile Olduğu Raporlarca Kanıtlanan Genç Kadının Cezası Bir Kez Daha Mahkeme Tarafınca Ertelendi.

7 yorum:

  1. güzel işmiş:D

    YanıtlaSil
  2. VAYYY ANASINI SATAM YAAA BU KADINLAR HARBIDEN ŞEYTANLAR.AMA SAÇLARI UZUN AKLIDA KISAAA.ENINDE SONUNDA O CEZA EVINE GİRİCEK...KAÇIŞŞŞ YOK BUNU SUÇU IŞLEMEDEN ÖNCE DÜŞÜNCEKTI ADALETTEN KAÇIŞ YOKKK...

    YanıtlaSil
  3. YOK CANIM SAĞOL.ÇOK DERS VERMEK İSTİYORSAN BANA SEN VER:))))

    YanıtlaSil
  4. helal olsun o kadar suç yap hala beyin zehir gibi bu kadını bulup ders almam lazm :D :D ege sanada erkek versiyonu ders versinmi

    YanıtlaSil
  5. BEN YAKINDA EN FAZLA YORUM YAPAN KIŞI OLARAK KESINNN REKOR KIRARIM BURDA:))))İLK TOPLANTIDA SECRET BANA SORAR EGE ARTIK TAMAM YETER SENIN YORUMLARINI ONAYLAMAKTAN BIKTIM DIYE:))))

    YanıtlaSil
  6. evet en cok yorum yapan sen ve ben :D

    YanıtlaSil
  7. BAK SANA BEE BU KONUYA 4 CÜ YORUMUMU YAZIYORUM:))))ÖMRUMU CÜRÜTTÜN ASLI ÖMRÜMÜÜÜÜ:)))))

    YanıtlaSil