3 Mayıs 2010 Pazartesi

Annelerimizden Duydugumuz Sözler

1-Seni Doquracaqıma Tas Doqursadım
2-Senin CocukLarında Sana Aynılarını Yapsın İnsaLLah
3-Hep Babanın Tarafını Tut Sen
4-qanser Ettiniz Beni
5-qızdımmı Adım qızdı oLuyouR
6-Öleyimde KurtuLun Benden ( Ev İşleri Yarım Kalır xD )
7-Sende quLaqını Bana Werme
8-qüN Yüzü qösteRmediniz Bana
9-qiMe ceqtiN sen Bilmemki
10-Seni Alan 3 qüN Sonra qeRi qetiRiR
11-Yaptıqın Banaysa,ÖqrendiqiN saNa
12-Seni Doquz Ay qarNımda Tasıdım Ben
13-Kimin Cocuquna qüLüp,qimiN cocuquNu qıNadıysam Basıma qeLdi
14-Hep Sen Yüz Veriyorsun Buna MücahiT
15-Sanada iyiLik yaramıyoR
16-Ne yani sen waRqen benmi ekmek almaya qideyim

7 yorum:

  1. ANALAR başımızın tacıdır.YÜCE RABBİM tüm analarımaza uzun ömür nasip etisn

    YanıtlaSil
  2. Amin cümlemizinkine

    YanıtlaSil
  3. canım annem cok özledim seni

    YanıtlaSil
  4. ANNECİM seni çok seviyorum ne söylesen başımın tacısın iyiki hep yanımdasın benim kanatsız meleğimsin

    YanıtlaSil
  5. doğrmakla annelik oluyosa köpekte anne devede eşekte

    YanıtlaSil