15 Mayıs 2010 Cumartesi

İlk ilişkimden sonra depresyona girdim

PLAYBOY’un 2008 güzeli seçilen Jayde Nicole, verdiği röportajda cinsellikle ilgili sırlarını anlattı. Jayde, ilk cinsel ilişkisini 16 yaşında yaşadığını ancak tam bir hayalkırıklığı olduğunu söyledi. Seksi model “İlk ilişkimden sonra depresyona girdim. Uzun bir süre hiçbir erkekle seks yapmadım. Seksten birden soğudum. Bunu aşmak için de tedavi görmeye başladım. Uzun bir tedavi sonrasında normale dönebildim. O günler kabus gibiydi” diye konuştu...


1

4 yorum:

  1. bide bizim yeni evlenen kızlara böle reportaj yapmalı:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. şimdikilerin coğuyla evlenmedende yapılabilir reportaj :D:D

    YanıtlaSil
  3. bu kızıda sexseden uzaklaştıran erkege yazık yane:))))

    YanıtlaSil
  4. DEMEK KI ÇOK KORKMUŞ 16 YAŞINDA İLK CİNSEL DENEYIMINI YAŞADINDA.ŞUANDA ÖLEMIDIR KI ACABA...ŞUANDA EMINIM YETIREMIYODUR KENDINE....

    YanıtlaSil