12 Mayıs 2010 Çarşamba

Yaz Geldi Plajlar Açıldı

Havaların İyiden İyiye Isınmaya Başlaması İle Denize Girme Sezonuda Açılmaya Başladı Vatandaşlarımızca. Bütün Plajlardaki Yoğunluklar Her Geçen Gün Biraz Daha Fazlaşmaya Başladı. Ancak Denize Girenleri Buradan Uyarmak İstiyorum. Elbetteki Denize Girip Güneşlenmek Güzel Bir Şey ve İnsan Sağlığı İçinde Bir Okadar Sağlıklı. Yalnız Plajlarda Güneşlenirken Kesinlikle Güneş Yağları ve Kremleri Kullanmayı İhmal Etmeyiniz. Vucüdunuzun Sağlıklı Bir Şekilde Yanmasını İstiyorsanız,Denize Girip Çıktıktan Sonra Bedenizi İyice Kremleyiniz ve Bu Şekilde Güneşlenmeye Başlayınız. Bu Şekilde Güneşlendiğiniz Taktirde Hem Sağlığınız İçin Daha İyi Olacaktır Hemde Güneş Işınlarından Oluşacak Yanıklar Daha Az Seviyede Olacaktır.

6 yorum:

  1. Yazın gelmesi iyi oldu. Açıkcası denize girmeyi özlemiştik. Bütün kızlar çıkarın bikinelerinizi dolaplarınızdan denize gidiyoruz : ))

    YanıtlaSil
  2. milka yavyumm benim benim bi bikinim bile olamdı bana bikini alsana berber girelim denize senle:))

    YanıtlaSil
  3. bikinim yok nolcak şimdi ben bikini istiyom :))

    YanıtlaSil
  4. kızlar yoksa bikininiz sorun etmeyin eskiden bikinimi varmış dalın anadan doğma denize:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  5. kızları bilmemde biz öle giriyoruz milkaam sıkıntı yok bize :D:D

    YanıtlaSil