30 Mayıs 2010 Pazar

Sanalika Oyun Odaları

Merhaba Sevgili Kullanıcılarımız. Sizlere Bu Yazımızda Sanalika.CoM Sitesinden Bahsetmek İstiyorum. Türkiye'nin En Eski Oyun Sitelerinden Biri Olan Sanalika Kullanıcılarına Oyun Oynamanın Yanında Aynızamanda Sohbetetme Olanağınıda Sunmakta. Sizler Sanalika.Com'da Kendi Adalarınızı Yaratırken Aynızamanda Binlerce Tanımadığınız Bay ve Bayan Arkadaş İlede Tanışıp Dilediğinizce Sohbetetme Şansına Sahipsiniz. Halen Sanalika.com Oyun Sitesi İle Tanışmadıysanız Lütfen Yukarıdaki Sohbet Girişine Tıklayın ve Sizlerde Hemen Binlerce Bay ve Bayan Arkadaş İle Tanışıp Sohbetedip Oyun Oynamaya Başlayınız. Sanalika Oyun Odaları,Sanalika Sohbet Odaları,Sanalika,Sanalika.com,Sanalika Sitesi,Sanalika Ada Yaratma,Sanalika chat,Sanalika Kameralı Sohbet,Sanalika Seslichat.

7 yorum:

  1. güzel bi oyun ceremde oynuyanlardı vardı ama ben hiç denemedim

    YanıtlaSil
  2. offf evt bu oyun nasıl bişi böle büyünden küçüğüne hastası olmuş azıcıkta bizim hastamız olun:D

    YanıtlaSil
  3. hiç oynamadım.. ama denemek isterimm. umarım zevklıdır :D:D

    YanıtlaSil
  4. oyun bahane sohbet varsa bende geliyorum:D

    YanıtlaSil
  5. sanalda oyun ayrı bi zevk süper

    YanıtlaSil
  6. ay çok güzel bir oyunn birsürü sanilim var hile örnmek isteyenler buraya not bıraksın nikimde pinxbuse

    YanıtlaSil