4 Aralık 2009 Cuma

Eczaneler Bir Günlük Kepenk Kapattı

Sosyal Güvenlik Kurumunun (SSK) İlaç Fiyatlarına İlişkin Yeni Düzenlemesi Bugün İtibari İle Yürürlüğe Girdi.Yapılan Yeni Düzenleme İle Piyasadaki 3 Bin 150 İlacın Fiyatında Değişiklik Oldu.Bir Grup İlacın Eczane Fiyatlarında Düşüş Olurken Bir Grup İlacında Kamuya Satış Fiyatlarında Düşüş Oldu.


Yapılan Yeni Bu Düzenlemelerden Dolayı Kazançlarının Çok Aza Düştüğünü Öne Süren Eczane Sahipleride Bundan Dolayı Hemen Her İlde Bir Günlük Kepenk Kapatma Eylemi Yapıyorlar.Çoğu Eczane Sahipleri Bugün Eczanelerini Açmayıp Kapalı Tuttular.

3 yorum:

  1. normal bisi dogal olarak herkez hakkini ariyoo

    YanıtlaSil
  2. bende hakkımı arıyorum ama secret hala bana olan engellemeyi kaldırmadı ıp numaramdan bende hakkımı arıyorum yelda bir şeyler yap kız bende hakkımı aramak istiyorum yardım et bana

    YanıtlaSil
  3. yigitt kac zamandir kimse benle ugrasmiyoo senin yoklugun belli olduu :p

    YanıtlaSil