11 Aralık 2009 Cuma

Sekssin Beş Altın Kuralı

Çiftlerin Herzaman Aradığı Şeylerden Biridir Bir Birliktelikte Güzel Bir ve Anlamlı Bir Seks.Sağlıklı Bir Cinselik Ancak Karşılıklı İstek,Güven,Saygı İle Mümkündür.İşte Sağlıklı Bir Seks İçin Olmazsa Olmaz 5 Kural.


1-Karşılıklı İstek:Yaşanılacak Cinsel Bir İlişkide Her İki Tarafında Yeteri Kadar Arzulu ve İstekli Olması.


2-Eşitlik:Karşılıklı Kişisel Güç Dengesinin Aynı Olması ve İki Tarafın Aynı Oranda Cinsellik ve Seks Karşı Aynı Performansı Ortaya Koymaları.


3-Saygı:Bir Cinsel İlişkide Çiftlerin Bir Birbilerine Karşı Duydukları Saygı Yaşanılacak Olan Seksi Daha Cazibeli Hale Getirir.


4-Karşılıklı Güven:Cinsel Birliktelik Yaşayan Çiftlerin Bir Birlerine Karşı Güvenlerinin Tam Olması Yaşanılacak Olan İlişkinin Daha Etkileyici Olması Açısından Önemlidir.


5-Korunma:Cinselliğin kalitesini etkileyen unsurlardan biri de istenmeyen gebelikten, cinsel yolla bulaşan hastalıklardan koruyan bir ortamın yaratılmasıdır.

10 yorum:

  1. yorumlarınızı bekliyoruz yelda hanım herşeye yorum yapmışsınız bunada yapınd görelim hehehhe

    YanıtlaSil
  2. ben deilde sen yapda ne kadar bilgili oldugunu gorelimm yigitt beyy :D

    YanıtlaSil
  3. benin bilgilerimi saymaya kalakarsam beni atar bu bora yine ondan ben susayım sen yaparsan sana bi şey diyemez yap yorumunuda görelimmmm

    YanıtlaSil
  4. ben yapmiyimm yigitt utanirimmm en iyisi bu konuya yorum yapmamakk :D

    YanıtlaSil
  5. tamam sen nasıl istersen ama bu konuyu bana bir özel at bir konuşalım tamam mı bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. ben ozel kullanmam bu konu hakkinda da yorum yapmam cok beklersin yigitt beyy akilli dur derim bennn :D :D

    YanıtlaSil
  7. iyi tamam yaa ne kızıyon sende yahuu hayret bi şeysin ne yapsam kzııyon

    YanıtlaSil
  8. çok doğru walla ne diyelim :D ama gül gaz maskesiyle koklanmaz :D:D

    YanıtlaSil
  9. tüm maddeler önemlidir arkdaşlar..ama 5.maddenin yeri ayrıdır :) bu hususu dikkate almayanlar bu işten zararlı çıkabilirler :))

    YanıtlaSil
  10. kurallara uyalım uymayanları uyaralım xD

    YanıtlaSil