21 Aralık 2009 Pazartesi

Hadise Mayo İle Sahneye Çıktı

Günlerdir İstanbul'da Vereceği Konser İçin Yoğun Bir Çalışma İçerisine Giren Hadise Pazar Günü İstanbul Bostancı Gösteri Merkezinde Konserini Verdi.Konsere İlgi Çok Yoğunda Hatta Hadiseyi Japonya İstanbul Baş Konsolosu ve Eşide Hadiseyi İzlemeye Gelenler Arasındaydı.Konser Boyunca 3 Kostüm Değişen Hadise'nin Özellikle Taşlı Mayosu Çok Dikkat Çekiciydi ve Hadise Cesaretinden Dolayıda Büyük Alkış Aldı.


Bu Arada Konser Sırasında Bazı Şarkılarda Hadise'ye Müzisyen Sevgilisi Sinan Akçıl'da Piyanosu İle Eşliketti.Bacaklarına Yapılan Eleştireri Yerinde Bulmadığını ve Bir Çorap Firmasnın ReklamFilminde Oynarken Bacakların Hadisenin Değil Dublör Kullanıldığı Söylentisi Çıkmıştı Ama Firma Beni Beğenmemiş Olsaydı Benimle Değil Benim Yerime Bir Mankenle Anlaşırlardı,Ben Bacaklarımı Çok Seviyorumdedi.


Bu bacakları çok seviyorum

2 yorum:

  1. bu olmamis yaa bikini ile ciksaydi keske belki daha cok alkis alirdi, bizim unlulerde nasil daha cok alkis alirin nasil gundemde kaliriz diye nerdeyse kiplak cikacaklar :D

    YanıtlaSil
  2. hadise yine yapti yapacagini sasirmis bu ünlüler artik ne giyecegini bilemiyo yakinda ciplak cikarbunlar.insan oglu hersey beklenir :D

    YanıtlaSil