4 Ağustos 2009 Salı

Bedeva Görev İsteyen Arkadaşlar OkuyunLütfen

Bütün Site Sahiplerinin Yaşadğı Şeydir Yazacaklarım Arkadaşlar.Sitenin Her Hangi Bir Odasında Durmuş Sohbet Ediyorsunuz yada Beklemedesiniz.Odaya Giren Bir User Hemen Chatmaster Bana Özel Atarmısın Diye Ekrana Yazıverir.Görmezseniz Hitap Şekli Biraz Daha Değişerek Daha Sert Bir Uslupla Gene Chatmastere Seslenilir.Efendim Denildiğinde Bana Özel Atarmsınız Denir.Özelde Slm Nehaber Nasılsın Muhabetinden Hemen Sonra Abi Elimde Bukadar User var Bana Burda Oda Açıp Görev Verirmisindenilir.Şahsen Ben Kendi Adıma Konuşim Artık Bana Gına Geldi.Satış Destek Odamıza Yetkiler Ücretlidir Ücret Fiyat Listesi Remimizide Koymamıza Rağmen Malesef İnsanlar Bunu Anlamıyorlar.


Ayrıca Benim Siteme Gelip Her Hangi Bir Görev İsteyip Şukadar Userim Vardiyen Arkadaşlar Lafım Sizlere,Şayet Siz Site İçerisinde Kendinizi Kanıtladığınız Zaman Gelip Yetki İstemenize Gerek Yok Bizde Bukadar Kördeğiliz Kişilerin Site İçin Yaptıklarını Görebiliyoruz.Siz Önce Yapmak İstediklerinizi Yapın Gerisini Biz Site Sahiplerine Bırakın Size Gereken Kolaylıklar Emin Olun Benim Sitemde Sağlanır.İyi Sohbetler...

2 yorum:

  1. zaten bu şekilde glip özel felan siteyene sinir oluyorum madem o kadar userin var git kendine site ac

    YanıtlaSil
  2. senmi benmi hiç sorma yaa..

    YanıtlaSil