26 Ağustos 2009 Çarşamba

Herkesin İstediği Dürüstlüktür

Bana Yaşamış Olduğumuz Kara Parçasında Dürüstlüğü İstemiyen Bir Kişi Gösterebilirmisiniz? Bunu Göstermek Gerçekten Zordur Arkadaşlar.Ancak Ben Nekadar Dürüstüm Diye Hiç Kendi Kendinize Sordunuzmu,Bunun Muhasebesini Kendinizle Yaptınızmı. Herkesin Dilindedir Efendim Ben Karşımdaki İnsanın Bana Karşı Dürüst Olmasını İsterim Başka Hiç Birşey İstemem.


Evet Arkadaşlar Biz Dürüst İnsanlar İtiyoruz Karşımıda Lakin Bizler Karşımızdaki Kişilere Karşı Dürüst Oluyormuyuz Önemli Olan Budur Bence.Şunu Unutmayalım Asla Bence Bir İnsan Kendisine Neler Yapılmasını İstiyorsa ve Nelerle Karşılaşmak İstiyorsa,Karşısındaki İnsan Hakkında da Bu Şekilde Düşünmelidir.


Dürüstlük Sadece Yalan Konuşmamak İle Olmuyor Sevgili Arkadaşlar. Dürüstlük Herşey Demektir.Bir İnsanın Kople Yaşamını Kapsar. Dürüstlük Sadece Sevgiliye Duyulan Dürüstlükte Değildir. Dürüstlük İstiyorsak Hayatımızda Gördüğümüz,Karşılaştığımız,Konuştuğumuz,Oturduğumuz,Birlikte Yaşadığımız, Kısacası Hayatımızın Her Anına Giren ve Hayatımızın Her Anını Yaşadğımız Herkese Duyulması Gerekli.


Siz Dürüst Olunki Size Karşıda İnsanlar Dürüst Olsun. Tabiki Siz Yaşamınız Boyunca Dürüst Oldunuz Diyelim ama Herkesinde Size Karşı Dürüst Olmasını Beklemeyin Çünki Bunu Beklemek Bencillik Olur.Sizler Birşeyler Yapıyorsanız Bunu Sadece Kendiniz İçin Yapın.Birilerinden Birşeyler Kısacası Karşılık Beklemeden Yapınız ve Şunuda Hiç Bir Zaman Unutmayınız Yaşamış Olduğumuz Yaşam İçerisinde Ne Kazanırsak Dürüstlüğümüzle,Mertliğimizle Kazanırız.


Daha Dürüst Bir Toplum İçin El Ele Verelim Hep Birlik Olalım Lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder