30 Ağustos 2009 Pazar

Veliler Lütfen Okuyunuz

Eylül Ayının 7'de Özel Okullar 25'de İse Devlet Okulları Yeni Eğtim Öğretim Yılına Merhaba Diyecekler.Ben Burdan Bu Yazımda Veli Arkadaşlara Seslenmek İstiyorum.Her Öğrenci Ansesi ve Babasının İsteği Kendi Evladının Okulunda Başarılı Olması ve Kendisine İleride İyi Bir Gelecek Kurabilmeleri İçin Mücadele Ederler.Tabiki Bu Olması Gereken Bir Durum.Kısacası Her Anne Babanın Görevlerinden Biridir Bu.


Ancak Sevgili Veli Arkadaşlar.Bir Çocuğu Okula Göndermekle ve Dersaneye Göndermekle O Çocuğa İlerde İyi Bir Gelecek Sağlanmaz Bunu Asla Unutmayınız. En Önemlisi Anne Baba Şevkati ve Sevgisidir.Çocuğunuz Dersleri İyi Olmaya Bilir,Karnesindeki Notları Kötüdür.Sakın Ona Demeyin Yok Efendim Felanın Kızı,Oğlunun Dersleri İyi Seninkiler Neden İyi Değil.Seni En Güzel Okula Gönderiyoruz,En İyi Dersaneye Gönderiyoruz,Bir Dediğini İki Etmiyoruz Ama Senin Bize Getirdiğin Karneye Bak Diye Bir Serzenişte Sakın Bulumayıznız.


Bu Yıl Evladınızın Dersleri Kötü Olabilir.Bu Demek Değildirki Sizin Evladınız Bütün Eğtim Hayatı Boyunca Başarız Olacağı.Bu Durumda Yapmanız Gereken Çocuğunuzla Herzamankinden Daha Fazla İlgilenmiz ve Ona Sevginizi Şefkatinizi Daha Fazla Göstermenizdir.Böyle Bir Durumla Karşı Karşıya Kaldığınızda Eğtici Bir Anne Baba Olun ve Evladınızın Derslerini Nasıl Düzelte Bilirsiniz,Bu Konuda Sizin Eksikleriniz Nelerdir Bunları Araştırın.


Gerektiği Durumlarda Bir Piskoloğada Danışa Bilirsiniz.Önemli Olan Evladınız Hayatı ve Geleceğidir.Ona Kötü Davranarak Onun Başarılı Olmasını Sağlıyamazsınız Aksine Daha Asi Olmasını Sağlarınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder