4 Nisan 2010 Pazar

Hande Yener Mutluluktan Uçuyor

Hande Yener Türk pop müziğinin sevilen seslerinden birisi.Sanat yaşamına pop şarkılar söyleyerek başlayan Yener daha sonra elektronik müzik yapmaya başladı ve bir kaçtane elektronik müzik tarzında albümler çıkardı.Kimi sevenleri tarafından Hande Yener'in elktronik müzik yapması kabullenmesede yinede bir çok hayarını ünlü sanatçının bu tarz albümlerinide büyük beğeni ile dilediler ve satın aldılar.

Elektronik müzik tarzındaki albümlerinden sonra yeniden popa dönen Hande Yener, geçen akşam yeni albümünün ilk konserini verdi. Gelen tepkiler nedeniyle oldukça mutlu olduğunu söyleyen Hande Yener, "Şarkıların hepsi çok beğeniliyor. Beni şaşırttılar geçekten. İnternette hayranlarımdan sayfalarca yorum alıyorum" dedi. Böyle yoğun bir ilgi karşısında şaşırdığını söyleyen Yener, "Ağlıyorum. Albümün her yerde çaldığını söylüyorlar, ben de hüngür hüngür ağlıyorum" diye konuştu. Bir dönem bazı şirketlerin kendisine yasak koyduğunu söyleyen Yener, "Elektronik müzik yaptığım dönemlerde bazı şirketlerin beni cezalandırması sonucu videolarım çok az yayınlanıyordu. En az altı video çekeceğim. Bu albümle her şeyin acısını çıkarmayı planlıyorum" sözleriyle iddiasını ortaya koydu.

3 yorum:

  1. elektronik bitti bakkal müziklerine geri döndüü sanırım pili bitti bakkala pil almaya geldi:P:P:P

    YanıtlaSil
  2. :D dikkat et handecim fazla havalanmak iyi diiLdir

    YanıtlaSil
  3. acı bebio yeni başdan sevmesi:D oğlumun ilk ezberlediği şarkı:D

    YanıtlaSil