27 Nisan 2010 Salı

Seslichat Odalarımızda Sorun Yaşıyorsan Oku

Arkadaşlar İlk Defa Sesli Chat Sitelerine Giren Kişilerin Genel Olarak Site İçerisinde Ufak Tefek Sorun Yaşanmaktadır.Bu Sorunları Aşabilmeniz Adına Sizlere Buradan Yardımcı Olmaya Çalışacağım. Arkadaşlar Siteye Girdikten Sonra Sesli chat Odalarımızda Kameranızı Açmanıza Rağmen Kamera Ekranınız Karanlık Görünüyorsa Lütfen Kamera Açmada Yardımcı Proğram Olan Split Cam Kamera Proğramını Bilgisayarınıza Yükleyiniz.Bu Proğramı Yükledikten Sonra Site İçerisinde Kameranız Açılacaktır.

Birde Sitemize İlk Giren Arkadaşların Genel Olarak Yaşamış Olduğu Problerin Başında Mikrofon Alıp Konuşama ve Şarkı Çalmamadır. Sesli Chat Sitelerinde Rahatlıkla Konuşa Bilmek ve Müzik Çala Bilmek İçin Bilgisayarınızın Ses Ayarlarında Ufak Bir Kaç Değişiklik Yapmanız Gerekiyor. Site İçerisinde Ses Sorunu Yaşıyorsanız Lütfen Görevli Arkadaşlardan Yardım Alınız.

4 yorum:

  1. sorun yasayan arkadaslarimiza görevli arkadaslarimiz yardimci olabilir ...

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar ben siteye gırıyorum userlerı goruyorum yazı yazıyorum ama ne odalrı geze bılıyorum ne karsıdan ses gelıyor nede dığer userlerın yazdıklarını gorebılıyorum nerden kaynaklanıyor bu sorun bılıyormusunuz bılen varsa lutfen yardım cı olsun şimdiden çok tşklr :)

    YanıtlaSil
  3. Ana Sayfadaki İletişim Bölümünden Msn Adresimizi Ekleyin Size Yardımcı Olalım...

    YanıtlaSil
  4. ...eet görevli arkdaşlar yardımcı olabilir

    YanıtlaSil