28 Ekim 2009 Çarşamba

Çapraz Backlink Değişimi Yapmak İstiyoruz

Sesli Chat Sitesi Açmak Artık Ülkemizde Çok Basit Bir Hal Almışdurumda.Okadar Çok Panelci Varki Burda Tek Tek Yazmaya Kalksam Sanırsam Bir İki Sayfayı Doldururlar. Panel ve Panelciler Çokta;Peki Gerçekten Ülkemizde Kullanıla Bilecek Görüntü ve Estetik Yönünden,Sağlamlılık Yönünden Kullanıla Bilecek Sadece Bir Kaç Panel Mevcut.Benim İçin Bir Panelin Sağlamlığı Görüntüsü ve Estetiğinin Yanında Panelcinin Müşteri İlişkileride Çok Önemli Açıkcası.Bu Konuda Esunus Bana Göre Şuanda Türkiye'de Sektörün Bir Numarası Diye Biliriz.


Site Açmak Kolayda Açılan Bu Siteleri Bir Yerlere Getirmek İse En Önemlisi Olan Şey.Sevgili Arkadaşlar Hep Birilerine Kızarak Yada Aşık Olduğunuz Bir Bayan Arkadaşa Jest Olsun Diye Siteler Açıyorsunuz Ama Siteyi Açıp Bir Kaç Kişiye Görev Verdikten Sonra Açtığınız Gibi Bırakıyorsunuz.Nedendir Bilinmez Bu İşin Devamını Getirmiyorsunuz.


Ben Burdan Bu İşi Bilinçli ve Emek Sarf Ederek Yapan Site Sahibi Arkadaşlara Seslenmek İstiyorum. Sevgili Arkadaşlar Siteniz Google'de Belli Bir Yerlerde İse Kısacası Seslichat,Sesli Chat,Sesli Sohbet,Seslisohbet Kelimelerinde Sıraalamada Yeriniz Güzelse Böyle Sitelerle Kaliteli Backlink Değişimi Yapmak İstiyorum.Googledeki Yerinizden Önemliside Kesinlikle İndeks Sayınızında Fazla Olması Lazım. İlgilenen Arkadaşlar Var İse Lütfen Bana Ulaşsınlar. İlgi ve Alakanıza Şimdiden Teşekürler.

1 yorum:

  1. umarım hepberaber en ıyıye dogru yol alırız...koLay geLsin.

    YanıtlaSil