14 Ekim 2009 Çarşamba

En Güzel Aşk Gizli Kalan Aşktır

Özellikle Bayanlar Birlikte Olduğu Erkek Arkadaşlarının Kedin Yaşamış Oldukları İlişkilerini Başkaları İle Paylaşmamaları Konusunda Hep Şikayet Ederler. Sen Neden Bahsetmiyorsun Kimseye Beni Neden Gizliyorsun.Yoksa Sen Ben Yokken Başkalarıylamı İlgilenip Onlarlamı Aşk Yasıyosun Denilir.

Bu Konu Hakkında Kendi Klavyemden Sizlere Bir Kaç Cümle Yazmak İstiyorum Arkadaşlar. Başlıktada Dediğim Gibi En Güzel Aşk İki Kişinin Arasında Yaşanılıp Bilinen Aşktır.Bir Kaç Kişinin Bilmesiyle Öğrenmesiyle Netice İtibari İle Elimize Birşey Geçecek Değil.Öğrenen Kişiler Başlayacak Arkanızdan Dedikodu Yapmaya.Ay Duydunuzmu Bunlar Çıkıyorlarmış,Aşk Yaşıyorlarmış,Bir İlişkileri Varmış,Hiçte Bir Brlerine Yakışmıyorlari,Birinin Boyu Uzun Diğeri Kısa,Biri Esmer Öbürü Sarışın Nekadar Uyumsuzlar ve Bunlar Gibi Neler Neler. Tabiki Bu İlişkiyi Yaşayanlar Bunlara Her Nekadar Kulak Tıksalarda Hani Derler Ya Sinek Küçüktür Ama Mide Bulandırır.İşte Söylenenler Belki Önemsizdir Ama Can Sıkar. Bunun İçin Bana Göre İki Kişi Arasında Yaşanılıp Bilinen Aşk Engüzel Aşktır.

Aşk,Sevgi,Arkadaşlık,Dostluk,İlişki,Yaşanan Aşklar.

5 yorum:

  1. Asİİ_ToKaTlı14 Ekim 2009 17:58

    evet katılıyorum bir ilişki gizli kalırsa ömrüde uzun olur 3. sahısların bilmesine gerek yok basım ageldi yaşadım tecrübem var o yüzden katılıyorum zaten aşkda 2 kişiyle yasanmıyormu gerek yok başkalrının bilmesine.....

    YanıtlaSil
  2. Aşkın Güzelliği Gizli Olmasında Değil 2 Kişinin Birbirine Olan Sevgi Saygı Ve Güveninde Saklıdır. Attığın Her Adımı Herkese Anlatırsan Tabiki Büyüsü Bozulur. Yine Muhalefet Oldun Diceksin Ama Ben Böyle Düşünüyorum. Ben Melesa Birini Seviyorsan Yeri Zamanı Hiç Önemli Değil Ona Her Fırsatta Sevdiğimi Söylemek İsterim Ne Öyle Gizli Gizli. :D:D Hiç Tarzım Değil

    YanıtlaSil
  3. Çok komiksin dorux burdada buldunmu beni :D:D

    YanıtlaSil
  4. Tamam Olur Sen Hergün burdan bana günaydın yaz bende sana iyi geceler yazarım okmi :D:D

    YanıtlaSil
  5. aylemden koptum sanki panela baktıkcak ağlamak istiyom lütfen bora en kisa surede tekrar ac siteyi

    YanıtlaSil