27 Ekim 2009 Salı

Samsun'da Korkunç Vahşet

Samsun’da karısını ve sevgilisini yatakta yakalayan 35 yaşındaki Engin Payaz,  karısının sevgilisini baltayla başına vurarak oldurdukten sonra 10 parcaya bolup irmaga atti. Sorgulari devam eden Engin Payaz ve 29 yasindaki esi Reyza Payaz’in cinayeti birlikte planladiklari iddaa ediliyor. Genc kadinsa esini suclu bularak soyle bir ifadede bulundu: “Eşim bir insanı parçalamıştı. Çocuklarımın ve benim can güvenliğimiz yoktu. Beni tehdit ediyordu. O yüzden ses çıkaramadım. Zalimler suç işler, garibanın başı yanar. Ben bu olaya hiç karışmadım. Ben sadece yasak bir aşk yaşadım.”



Katil Engin Payaz’sa sucu kabullenerek: “Eşimle Sebahattin’in arasında olan ilişkiden haberim yoktu. Hatta Sebahattin onu babası olacak yaşta olduğu için hiç kendilerinden şüphelenmedim. Onları aynı yatakta çıplak görünce deliye döndüm. Reyha bu olaya hiç

5 yorum:

  1. dünyanın sonu geliyor ama kimse farkında deyil anca dünyamız kararınca anlayacaz:(:(:(:(

    YanıtlaSil
  2. :S:S:S:S:S daha neler göreceğiz :( ey gidi...

    YanıtlaSil
  3. valla artık pes ınsanlar artık ııce asmıs kendılerıınıı

    YanıtlaSil
  4. Salak Adam İşini Yarım Bırakmış. İlk Olarak Karısını Doğrucaktı Bence :D Çokmu Acımasız Düşündüm :S

    YanıtlaSil
  5. benim anlamadigim, karinin hicmi sucu yok. neden karinla bir olup cinayet plani hazirliyosun madem katil oldun karinida oldur bari en az adam kadar karinda suclu. yada hic elini kana bulama birak Allah'indan bulsunlar.

    YanıtlaSil