30 Ekim 2009 Cuma

Türkü Baba İle Türkülerimiz

Selam Arkadaşlar.Sitemiz İçerisinde Bulunan Türkülerimiz Odasında Bundan Böyle Sitemizin Adminlerinden Türkü_Baba Her Akşam Kendi Bağlaması İle Siz Değerli Misafir ve User Arkadaşlarımıza Canlı Türkü Yayını Yapacaktır.Dinlemek İsteyen Arkadaşları Türkülerimiz Odasına Bekleriz.Pişman Olmayacağınızı ve Dinleyeceğiniz Sesi Çok Beğeneceğinizden Eminim.Saygılarımlar.Sen Çok Yaşa Türkü Baba: )


Türkü,Türkü Dinle,Canlı Türkü Dinle,Türkülerimiz,Türkü Baba,Sesli Chat Türkü,Sesli Türkü,Sesli Sohbet Türkü.

5 yorum:

  1. yaa yaa ya şaa şaa şa Türkü Baba çok yaşa ay lav yu abimm :D

    YanıtlaSil
  2. Türkü_baba iyiki varsın bu sitede en azından türkülerimizi dinliyoruz sayende agzına yüreyine saglık iyiki varsın

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun baba yeni kanalın fırsat buldukça yanındayım baba bi türkü borcun var unutma:):):)

    YanıtlaSil
  4. TAHA ABIM ORTAGIM, IYI KI VARSIN IYIKI IYIKI TANIMISIM SENI SEN BITANESIN CANIMM ABIMMM. caktirmaaa ortagimm benimmm =))

    YanıtlaSil
  5. Canlarim..ben yeni yeni yorumlarınız okudum.inanın hepınızden özür dilemem gerekir.ben fazla aranızda bulunamadim ama artık sızlerle birlikte olacam.sizleri sewviyorum ...

    YanıtlaSil