14 Ekim 2009 Çarşamba

Yazılı Chat'lerdeki Rezaletler

Bu Akşam Uzun Zamandır Girmediğim Mynet.Com'un Sohbet Bölümüne Girdim.Ben Mynet'te Büyüdüm Sayılır Arkadaşlar.Yaklaşık 5 Senelik bir Mynet Geçmişimden Sonra Bir Gece Bir Bayanın Gelip Özelime Seslisesli.Com Sitesinin Adresini Atana Kadar Ordaydım.O Gece Gelen O Reklam İle Sesli Sohbet Siteleri İle Tanıştım ve Yaklaşık 5 Yıldır Bu Sektörün İçindeyim.Bana Göre Yazılı Chatlerden Daha Kaliteli Sesli Sohbet Siteleri. Her Nekadar Sesli Erotik Siteler Türemiş Olsada Yinede Güzel Sesli Chat Siteleri.


Sizlere Bu Akşam Yazılı Chat Sitelerinde Şahit Olduklarımdan Bahsedeceğim.Önce Normal Kendi Erkek Nikimle Giriş Yapıp Biraz Ortama Göz Attıktan Sonra Çıkıp Bayan Girim Dedim Bakim Halen Eskisi Gibi Saçma Sapan Tekliflerde Bulunan Abaza Türk Erkekleri Mevcutmu Diye,Ama İnanın Dediğime Pişman Oldum.


Bir An Düşündümde 5 Yıl Öncesinde Yazılı Chat Siteleri Bukadar İğrenç İnsanlarla Dolu Değildi Emin Olunki Şimdi Malesef  Toplumumuz Tamammen Sapıtmış Durumda. Bizi Halkımız Malesef Chat Sitelerini Birer Manita Bulma Pazarı Olarak Görmekteler.Bunu Böyle Görüncede Üzülüyorum.Her Klavyenin Arkasındaki Ellerinde Sizin Gibi Bir İnsana Ait Olduğunu Unutayın Lütfen...


Chat,Sohbet,Yazılı Chat,Sesli Sohbet,Sesli Chat ,Seslichat,Seslisohbet,Kameralısohbet Kameralı Chat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder