15 Ekim 2009 Perşembe

Karşınızdakini Ne Kadar Anlıya Biliyorsunuz

Boşuna Demiş Atalarımız İnsan Oğlu Çiğ Süt Emmişdiye. Çok Doğru Bir Söz ve Zaten Gerçekten Biz İnsan Oğlu Çiğ Süt Emerek Büyüyoruz. Şöyle Bir Düşünün Çoğu Zaman Hep Kuşku ve Şüpe İçinde Yaşıyoruz Genelimiz.Neden Peki Bizler Karşımızdaki İnsanları Düşünmeden Direk Doğru Olanı Değilde Yanlış Olanı Düşünürüz.


Özelliklede İkili İlişkilerde Bu Çok Yaşanılmakta. Oysaki Bir İlişkiyi Ayakta Tutmanın En Önemli Temel Taşı Güvendir. Hep Kendi Kendime Şunu Söylerim Keşke 21.ci Yüzyılda Yaşamasaydımda Daha Erken Bir Zaman İçerisinde Dünya'ya Gelseydim.Nedenmi? Nedeni Şu Arkadaşlar Şöyle Dönüp Geriye Doğru Baktığım Zaman Benden Büyük Olan İnsanların Hayatlarını Gözlemlediğim Zaman Şunu Görüyorum.O Zamanın İnsanları Şimdiki Zamanın İnsanlarından Daha Çok Bir Birlerine Güvenip Bir Birlerine Daha Çok Sahip Çıkıyormış.


Oysa Şu Çağda Yaşayan Bizler İse İçimizde Hep Bir Kuşku İle Yaşıyoruz. Acaba Nerde,Acaba Ne Yapıyor,Acaba Kimle Konuşuyor,Acaba Beni Aldatıyormu,Acaba İşyerinde Gözüne Kestirdiği Bir Bayan Yada Erkek Varmı,Acaba Acaba Bu Acabalara Daha Bir Çok Acaba Eklene Bilir.


Madem Böyle Hep Acaba Diyeceksek Ozama Neden Karşımızdaki İnsan İle Bir Şeyler Yaşamak İsterizki.Madem Ona Güven Duymuyorsak Nedir İstediğimiz. Bir İnsan Öncelikle Birşeyleri Kendisinde Aramalıdır. Söylediğim Hep Bir Cümle Vardır. Kendinize Yapılmamasını İstemediğiniz Şeyleri Başkalarına Yapmayın ve Çuvaldızın Ucunu Önce Kendinize Sonra Tümünü Bana Saplayın Ben Bütün Acıyı Çekmeye Hazırım Ama Karşımdakide O Çuvaldızın Ucunun İnsana Batığında Vermiş Olduğu Acıyı Bedeninde Hissetsinki Bana Birşeyler Söylerken Acınında Nedemek Olduğunu anlaya Bilsin.


Burdan Yazımı Okuyan Arkadaşlara Seslenmek İstiyorum. Bir Kişiyi Anlamak İstiyorsanız Önce Kendinizi Onun Yerine Koyun,Sadece 5 Dakika Bir Empati Kurun,Düşünün Bakalım Siz Olsaydınız Neler Yapa,Nasıl Davranırdınız.Eminimki Bunun Sonucunda Çok İyi Sağlıklı Kararlara Adım Atacaksınız.


Acizane Kendi Fikrimi Kendi Klavyemle Sizlerle Paylaşmak İstedim.Yorumlarınızı Bekliyorum.Sürçü Lisan Ettiysek Afola...

2 yorum:

  1. O Kadar Güzel Anlatmışsınki İnsan İster İstemez Okuyunca Şöyle Bi Kendinden Pay Biçiyor Hemen . Acaba Bende Karşımdaki İnsanı Ne Kadar Anlıyorum Yada Anlamadan Dinlemeden Suçluyor, Sen Şusun Busun Diyormuyum Demeden Geçemiyor. Mesele Ben 2 li İlişkilerde Aşırı Kıskanç Şüpeci Huysuz Bir İnsanmışım. Karşımdaki insan Bunu Bana Söylediginde Bu Benmiyim Diyorum. Hatta Kendime O Kadar Çok Kızıyorumki O Anda Bidaha Yapmam Daha Anlayışlı Olurum Sanıyorum Ama İşte Bazı Duygular Varki Önüne Geçilmiyor Yine Aynı Anlayışsız İnsan Oluyorum. Biliyorumki Kaybeden Ben Olucam Ama :S. Bende Artık Birine Güvenmek İstiyorumm. Belkide Bu Güne Kadar Karşıma Çıkan Kişiler Bana O Güveni Vermemiştir. Ama Ne Olursa Olsun İnsan Eger Gerçekten Bişeyleri Yürütmek İstiyorsa Anlayışlı Sabırlı Olmalı. İğneyi Batırdım Kendime Canım Çok Yandı :S

    YanıtlaSil
  2. valla karsıdakı benı anlaya bılıyo sa ben karsıdakı ınsanı rahatlıkla
    anlarımm:>

    YanıtlaSil