19 Temmuz 2009 Pazar

Aşk Şiirleri Sevgi Şiirleri Şiir

Merhaba Arkadaşlar. Düşündümde Ana Sayfamızda Eksik Olan Şiirleri Bu Yazımızda Sizinle Paylaşmak İstedim. Zaten Sizlerde Biliyorsunuz Sesli Chat Sesli Sohbet Sitemizin Canlı Müzik Şiir Odasında Her Daim Sizlerinde Katılımları İle Şiir Dinletisi Yapıyoruz.Artık Bundan Sonra Ana Sayfamızda da Bu Şiirlere Ulaşa Bileceksiniz.Sizlerde Şiirlerinizin Yayınlanmasını İstiyorsanız Lütfen Yorum Ekle Bölümüne Şiirlerinizi Yazınız.Sizler Yazın Yayınlaması Bizden...


İşte Bu Haftaki Şiirlerimiz



Ben Sana Geldim
Sana asi çınar dallarından topladığım
Henüz vakti,sabahı tükenmemiş
Tomurcukları yarınlara susuz kalmış
Ne büyük sevdalar getirdim.
Ben....
Sana aysberglerin Titanic'i yutan enkazından
Yüzyılların lanetli buzullarında gömüt
O'na değen her bir eli kırk parçaya bölen
Felaket tellalı bir korku tünelinden
Ne büyük sevdalar getirdim.
Ve ben sonbaharımın ayazında üşürken
Ve bana ömrün bütün aşk'ları yasakken
Dar ağaçlarına okuduğum restlerden
Kopup ayağımın altındaki ceza iskemlesinden
Sana....
Ne büyük sevdalar getirdim.
Haydi aç sonsuza yüreğini...
Ben Sana Geldim


İsmini Gördüğümde
İsmini gördüğümde kalbim yerinden fırlardı,
Ellerim donar gözlerim yanardı,
Gözlerindeki ateş kalbimi yakardı,
Ellerim ellerinden hep kaçardı...


Hatırladıkça çarpar kalbim,
Seni sevdiğimi elimi ilk tutuşunda farkettim...
Avucunun içindeki alev kalbimdeki heyecan idi,
Bakarak güldüğün gözler kalbimin görülmediği yüzü idi,
Hiç çıkmayacak şekilde kazınmıştın aklıma,
O günden bu yana üç buçuk sene artık çok uzakta....


Ben Sensizlikle Meşgulken
Benden uzaklardasın içimden bir parçayla gittin
Uzaklardasın ve boğazımda koca düğüm ağlamak için hazır
Hıçkırmak için can atıyorum ama yapamıyorum
Hiç kimsenin bilmediği yerde yalnızlıkla buluşmak istiyorum.


Bugünlerde savruluyorum sebepsiz çalılar gibi
Sağa sola bakıyorum ayır edemiyorum birbirinden
Varlık ile yokluk arasında sıkıştım bir yol arıyorum
Boş yaşadın be Erhan ona yanıyorum.


Koşup uzaklaşmak istiyorum ve seni unutmak
Aslında unutmak istemiyorum ama istiyorum
Seni sevmemek istemek bile eziyet bana
Tıpkı eziyet olan seni delice sevmem gibi


Benmi diyorum benmi konuşuyorum bilemem
Bir zamanlar diyordunya hani artık sevemem
Seni sensiz yaşayınca anlıyorum cananım
Artık tutamıyacağım hiçbir sözü veremem.


Kefen gelinlikli kara toprakta yatıyor sevdiğim
Benim için ölü kadar ulaşılmazsın bana
Ulaşmam için tek yol var demekse tek çare ise
Oda toprak ile olmaya hazırım ulaşacaksam sana


Yıka Teninden Beni
Dünü bende
Beni dünde yıkayacaksın.


Koşacaksan karanlık dediğin geçmişe
Arınacaksın.


Hiç söyleme,duymaz ki kulaklarım sağır
Gözlerim kör, görmez ki.


Uzaktan alkışlarım nikahındaki çirkin defteri
Ama nasıl sileceksin ki teninden ellerimi.


Gözlerini kaçırmadan bakabileceksen düne,
Koş geceden sevişmelere.


Ürksün soluğundan şehrinin
Çirkef kaldırımları.


Ara (aşk Odu)
Al omuzlarımdan al aşkını eksik olsun
Sevmeyi bilmiyorsun, öfkeyle soluyorsun
Ben aşkın ateşine, râm oldum yandım ama
Sen önüne bakmadan, karanlık taşlıyorsun


Bir bilsen aşk oduyla yanarken pişenleri
Alevler cezbediyor, sevdaya düşenleri
Gönlüm taşıyor ama hayallere dalamam
Vefasız ben çok gördüm, hançersiz deşenleri


Ta başından belliydi, kapıyı kış çalacak
Bilmiyorum ne vardı sana aşık olacak
Bir gün kabir başında bir ağlayan olacak
Ne sen ne ben fark etmez yara açık kalacak


Hiç kafana takma yar, basmasın sana efkâr
Kanayan şu yaralı yüreğimdir sitemkâr
Bir kızıl gül tarlası rüyalardaki diyar
Tüketeceğim seni ama gerçek aşıkâr


Dön arkana bakmadan unut benli dünleri
Yar geldiğin yerde bul intizarlı günleri
Sen benim gibi sev de seni sevsin sen gibi
Susuz rakılar iç de ara benli günleri


Ağlama Be Sevgili
Dur sevgili dur,
Hemen celallenme öyle birden,
Sana söz etmeye kıyarmıyım hiç ben.
Bakma öyle sorgular gibi yüzüme,
Sözüm sana degil vallahi vefa nedir bilmeyenlere.
Hani diyorum belki bir okuyanın aklında kalır bu cümle,
Vefa!!!!!
Söylemesi bile bir hoş,düşünsene bir kere.


Ah sevgili ahhh!!
Bu vefasızlık ne canlar yakmıştır kim bilir?
Hepimizin vefalı bir dosta arkadaşa,
Canına can katacak bir sevene,
İhtiyacı yokmudur??
En zor anında yanında olsun seni anlasın,
Derdinle dertlensin sevincinle sevinsin,
Kuru ekmeğini senin ile paylaşsın,
Huzurla başını omzuna çeksin istemezmisin yoksa??


Yapma be sevgilii!!!!
İnsan bir yer den sonra kendine yetemezki,
Ne bir aş ne bir iş,
Sadece vefalı dostun bir selamı bile,
Bazen unutturur insana tüm dertlerini.
İnsanız sonuçta hanğimizin hayatı toz pembe,
Hanğimizin kan kaybetmiyor yarası?
Hadi söyle!!
O yaranı vefalı bir dost sarsın istemezmisin sanki?
Ama nerde eski vefalardan eser kalmamış,
Herşey menfaate dayanır olmuş bu alemde...


Ağlama be sevgili!!!!
Akmasın gözlerinden yaşlar sil hadi,
Belliki bu güne kadar,
Vefalı bir dostun olmamış senin?
Sahi bu güne kadar kimse dinlemedimi derdini?
Sen anlat ben saatlarce dinlerim seni.
Vefasızlıkmı?
Onu sorma,şimdi anlatamam inanki,
Sırasımı şimdi,bölme muhabbeti.
Bir gün ansızın çekip gidersen,
O zaman sen zaten ögrenmiş olursun,
Vefasızlık neymiş,
Şimdi boş yere yorma beni...


Bilmiyorsun
Birileri alınca seni rüyalarına
Uykularım kaçıyor bilmiyorsun
Diri diri mezarlara giriyorum sessizce
Bir çift dudak anınca adını
Dilim tutuluyor bilmiyorsun


Her gece dualarım sanadır
El açıp tanrıdan seni istiyorum bilmiyorsun
Başka dünyalara dalıyorum gezince gözlerini
Bütün karanlıklar artık banadır
Işığım sönüyor görmüyorsun


Hayatım kaderimden boşanmış
Yaptıklarıma şaşırıyorum duyunca sonradan
Gözyaşlarımı bir türlü silmiyorsun
Tüm yalvarışlarım gördüm ki boşaymış
Kalbim acıyor sevmiyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder