28 Temmuz 2009 Salı

Guzel Cadı Senin İçin

Hatırlıyorumda Senle İlk Tanıştığımız Gün Bir Birimizi Yemiştik Site İçinde ve Ben Sana Mikrofonda Dikkatet Acayıp Şekilde Gözüme Batıyorsun Demiştim.İşte Ne Olduysa O Günden Sonra Oldu.Haniderlerya En Güzel Arkadaşlıklar Sertliklerle ve Kavga İle Başlarmış.Bizimkide Öle Oldu ve Nerdeyse İki Seneye Yakın Senle Çok Güzel Günler Yaşadık Acısıyla Tatlısıyla.Hernekadar Sonunda Hüzün Olsada Ben Seninle Birlikte Yaşadağım Bir Dakika Bile Beni Dünyanın En Mutlu İnsanlarında Biri Yapıyordu. Şimdi Yoksun Belki Çok Uzunzaman Görüşemiyeceğiz Belkide Bir Daha Hiç Birbirimizi Göremiyeceğiz.Olurda Bu Yazımı Okursan Sadece Şunu Bilmeni İsterim.Seni Tanıdığıma Seninle Birlikte Geçirdiğim Günlere,Aylara,Yıllara Asla Pişmandeğilim.Aynı Şekilde Gene Karşıma Çıksan Daha Önce Yaşadıklarımdan Daha Fazlasını Senle Yaşardım.


Rabbim Yar ve Yardımcın Olsun.Yolun Hep Ayndınlık Hep Açık Olsun.Rabbim ve Melekleri Hep Seninle Olsun GUZEL_CADI


SECRET

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder