24 Temmuz 2009 Cuma

Sitemize Reklam Atan Siteler

Merhaba Canimchat ve Sesliyedi24 Gönül Dostları. Arkadaşlar Uzun Zamandır Googlede Kendi Sitelerimizin Adını Bire Bir Aratıp Kontrol Etmemiştim.Ancak Son İki Gündür Yaptığım Kontroller Sonucu Gördüklerimle Sizlerle Paylaşmak İstiyorum. Lütfen Bu Yazıyı Çok Dikkatli Okuyunuz. Sizlere Şimdilik  Bu Reklam Atan Yada Sitelerimiz Adına Farklı Blog Sitelerinden Blog Alan Site Sahipleri.Biliyorum Meyve Veren Ağaç Herzaman Taşlanır.Sizler Bizim Sitelerimiz Adına Blog Açıp Googleden Kendinize Hit Kazanmak Çabasındasınız.Ancak Şöle Bir Bakın Bakim Sizin Yapmış Olduğunuz Bu Ezikliği Bizim Sitelerimizde Bula Bilecekmisiniz.Ben Yada Googlede Sitesi İyi Yerlerde Olan Başka Bir Site Sahibinin Sitesinin Adını Kullanarak Biryerlere Gelmek Yerine Bence Sizlerde Bizim Yaptıklarımızı Yapın.Bizler Neler Yapıyoruz.Birkere İşini Bilen Bu İşlerde Profosyenel Kişilerle Çalışıyoruz. Googlede İstediğiniz Yere Gelmek Çokta Zordeğil Tabiki.Ama Öncelikle İşi Bilen Bir Arkadaşla Çalışmanız Gerekiyor.Birileri Sizlere Emek Sarfediyorsa Sizlerde Size Emek Veren Kişilerin Hakkını Vermeniz Gerekiyor. Şayet Bunlarıda Yapamıyorsanız Arkadaşlar.Bence Kapatın Sitelerinizi Gitsin.Bu Açmış Olduğunuz Bloklarla Güünde Ya 1 Kişi Sitenizi Ziyaret Eder Yada Hiç Kimse Gelmez Sitenize.


Benim Sitemin İsimlerini Kullanıp Kendilerine Blok Açan Arkadaşlar Sizlere Efendi Gibi Söylüyorum.Yapmış Olduğunuz Blokları Kapatınız Yada Gerçek Sahibi Olan Sitelerimize Yönlendirin. Yok Arkadaşım Yapmayız Diyorsanızda  Bizimde Elimiz Armut Toplamıyor Arkadaşlar. Bizde Sitede Çok Çokşükür.Her Sitemizde Siteniz Adına Bir Yazı Yazarsak Emin Olun Googlede Sizin Kendi Sitenizin Ya Üstünde Çıkarız Yada Hemen Altında Çıkarız. Bunu Göze Alabiliyorsanız Sizlere Birşey Demiyorum. Bu Yazmızda Her Hangi Bir Site Adı Açıklamıyoruz.Çünki Bu Terbiyesizliği Yapan Bütün Site Sahiplerine Biz İnsan Gibi Efendiliğimizi Bozmadan Gidip Gerekeni Söledik.


[SECRET]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder