31 Temmuz 2009 Cuma

Komik Fıkralar

Merhabalar Arkadaşlar.Sizleri Bu Sayfamızda Gülmekten Kırıp Geçireceğiz.Bu Sayfamızda Sitemizin Ana Sayfasında Eksik Olan Fıkralara Ayırdık.Biliyorumki Sizlerde Bunları Okudukca Gülme Krizine Gireceksiniz.Hadi Hayırlısı Bakalım.Bu Arada Canlı Fıkra Anlatımı İçin Lütfen Yukardaki Sesli Sohbet Girişine Tıklayınız.


Hep Boğa Kaybetmez



İspanya’da tatilini geçiren turist, restoranda tipik bir İspanyol yemeği yemek istemişti..Listeyi uzun uzun inceledi..Cojano adı dikkatini çekti..Ne olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu..Parmağını basıp, garsona işaret etti..Garson bir tabak içerisinde yemeğini getirdi..Nefis bir şeydi ama içindekinin ne olduğunu çıkaramadı..Bir çeşit etti ama ne?…Garsonu çağırdı ve sordu…Garson anlattı :
-Bugün boğa güreşlerine gittiniz mi bayım?
-Evet…
-İşte bu yediğiniz yemek bugün arenada öldürülen boğanın yumurtalıklarından yapıldı.
Adam ertesi gün gene aynı restorana gitti..Tadı damağında kalan yemeği Cojano’yu bir kez daha istedi..Lezzetle yedi..Artık ahbap oldukları garson hatır sormaya geldi :
-Nasıl memnun kaldınız mı bayım?
-Kaldım kalmasına ama bir şey dikkatimi çekti..Dün yediğim Cojano biraz daha büyüktü gibi geldi bana.
Garson başını iki yana salladı :
-Her zaman boğa kaybetmez bayım…

DeDe



Şapka satarak gecinen bir adamin yolu birgun bir ormana duşmuş…
bi sure yurudukten sicaktan ve yorgunluktan bunalmiş, bir agacin altina oturmuş,Şapkalarla dolu sepetini de yere koymuş, ve uykuya dalmiş… Birkac saat sonra adam tuhaf sesler duyarak uyanmiş..bir de bakmiş ki yanindaki sepet bomboş, şapkalar gitmiş..!! Bir de kafasini kaldirip agaca bakmiş ki, agacin dallarinda bi suru maymun, herburak birinin kafasinda adamin şapkalari..adam duşunmeye başlamiş: “Ben şimdi napicam, şapkalari bu maymunlardan nasil alicam…? “Duşunceli bi şekilde kafasini kaşirken bi bakmiş maymunlarda adamin taklidini yapiyolar kafalarini kaşiyolar..adam ellerini havaya kaldirmiş ,maymunlar da aynisini yapmişlar..derken adam napicagini bulmuş..kendi başindaki şapkasini cikartip yere atmiş, tabi maymunlar da kafalarindaki şapkalari hemen yere atmişlar..adam boylece butun şapkalari toplayip sepetine koymuş..Aradan 50 yil gecmiş..artik adamin bir torunu varmiş, o da dedesi gibi şapka saticisi olmuş..gunlerden birgun onun da yolu ayni ormana duşmuş. hava yine cok sicakmiş ve genc adam bir agacin altina oturmuş, şapkalarla dolu sepetini yanina koymuş ve uykuya dalmiş..bir saat sonra uyanmiş bir de bakmiş sepetin icinde şapkalar yok..derken tuhaf sesler duymuş bir de kafasini kaldirmiş ki agacin ustunde bi suru maymun, hepsinin kafasinda birer şapka..adam duşunmuş: “Dedem yillar once bana bir hikaye anlatmişti..napicagimi cok iyi biliyorum..”Adam kafasini kaşimaya başlamış, maymunlar da aynisini yapmişlar..adam ellerini havaya kaldirmiş, maymunlar da ellerini kaldirmiş..ve adam gulumseyerek kendi başindaki şapkayi cikarmiş yere firlatmiş..o anda maymunlardan biri agactan inmiş , adamin yere attigi şapkayi kapmiş, adama da bi tokat atmiş ve :
-”Sadece senin mi deden var lan..??”

Köprü


Fransa,İngiltere ve Türkiye ortak bir köprü yapacaklarmış..Türkiyeden temsilci olarak Temel seçilmiş..Köprü inşa edilmiş açılış günü gelmiş..Açılış tam yapılıyormuş ki köprü yıkılı vermiş..İngilterenin temsilcisi O kadar Çeliğime yazık oldu diğe kalp krizi geçirerek ölmüş..Fransanın temsilciside O kadar kumuma yazık oldu diğe kalp krizi geçirerek ölmüş..Bunların üzerine Temelde iyiki çimentoyu karıştırmadım yoksa bende kalp krizi geçirerek ölücektim demiş.


Kuş Beyinli



Fadime kumar oynuyormuş..Temel de arada sırada gidip soruyormuş:
-Nasıl gidiyor kanaryam?
-Kaybediyorum.
Bir müddet sonra yine:
-Nasıl gidiyor güvercinim?
-Kaybediyorum
Bu konuşma bülbülüm, serçem diye devam edince Cemal sormuş,
“Neden karına hep kuş isimleriyle hitap ediyorsun?”
“-Bu kadar kişinin içinde kuş beyinli diyemem ya!” diye fısıldamış Temel.

Sıpa



Köylü, yeni doğan bir sıpayı kucağına almış evine dönerken,iki ortaokul öğrencisi kendisine takılır ve:
- Hayrola amca, derler. Oğlunu nereye götürüyorsun böyle?
- Adam, kendine yapılan bu terbiyesizliğe aldırmamış görünerek cevap verir:
- Gittiğiniz okula kaydını yaptıracağım.

Porsche



Adam gazete okurken bir ilan görmüş: “50 DOLARA SATILIK PORSCHE”.
Adam gözlerine inanamamış “ne bu yaaa şaka mı yapıyolar” demiş,ilandaki adrese gidip öğrenmek istemiş..Evin kapısını çalmış, kapıyı bir kadın açmış, adam gazetedeki ilanı göstererek “arabayı görebilir miyim?” demiş..
Kadın “tabi ki” deyip adamı arabaya götürmüş..Adam bir bakmış resmen
gıcır gıcır muhteşem bir Porsche..”Yaw insan böyle bir arabayı nasıl 50 dolara satar, acaba bir arızası falanmı var?” diye düşünmüş, bir test sürüşü yapmak istemiş..Kadın ona da “tabii” demiş adam test sürüşünü bitirmiş, araba tek kelimeyle mükemmel….. adam sonunda dayanamamış ve kadına sormuş:
-Hanımefendi bu muhteşem arabayı 50 dolara satmak istediğinize emin misiniz..?????
- Elbette eminim…
- Kusura bakmayın ama çok merak ettim neden böyle bir arabayı bu kadar komik bir fiyata satıyorsunuz??
Kadın “anlatayım” demiş…” kocam dün sekreteriyle kaçtı..bana da şu notu bırakmış” diyerek adama bir kağıt uzatmış..adam kağıda bakmış şöyle yazıyor..”Karıcığım biliyorum bana çok kızacaksın ama sonunda gerçek aşkı buldum ve onunla buradan gidiyoruz..hiç “ben nolucam” diye dırdır etmeye kalkma herseyi senin üzerine yaptım evi de eşyaları da istemiyorum,sadece Porsche mi sat ve parasını bana gönder.”

Armut



İki deliden biri ağacın aşağısında diğeri yukarısında oturuyormuş.
Doktor gelmiş aşağıdaki deliye sormuş:
- O yukarıda ne yapıyor?.
Deli:
- O kendini armut zannediyor
doktor:
- Peki sen ne yapıyorsun burda?
- Onun olgunlaşması bekliyorum düşünce yiyeceğim.

Arkadaşlar Sizlerde Bizler İle Fıkralarınızı Paylaşmak İstiyorsanız Lütfen Yorum Ekle Bölümüne Fıkralarınızı Bırakınız.Sizlerden de Bekliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder