27 Temmuz 2009 Pazartesi

Öss'de Tercih Zamanı

Öss Sınav Sonuçları 2 Hafta Önce Açıklandı Arkadaşlar Bildiğiniz Gibi.Genç Üniversite Adayı Arkadaşların Üzerinden İyi Kötü Büyük Bir Yük Bölelikle Kalkmış Bulundu.Şimdi İse Sıra Tercihlerde. Özellikle Bu Konuda Kendi Yaşamış Olduğum Tercübelerimi Bir Üniversite Mezunu Olarak Sizlerle Paylaşmak İstiyorum Arkadaşlar.


Genç Arkadaşlarda ve Aillerde Özellikle İstanbul,Ankara,İzmir Gibi Büyük Şehirlerdeki Üniversiteler Herzaman Daha Çok Revaştadır. Ancak Arkadaşlar Ben Burda Sizi Uyarmak İstiyorum.Özellikle Anadolu'daki Üniversiteler İnanın Çoğu Büyük Üniversiteden Daha Fazla İyi Durumdalar. Aradaki Tek Fark Şudur Bunu Asla Unutmayalım Lütfen. Büyük Üniversitelerin Yapmış Oldukları Bir İsim Mevcut. Tabiki Bu Büyük Üniversitelerde Eğtim Güzel ama Arkadaşlar Şunuda Söliyim Size,Anadolu'daki Üniversitelerdeki Eğtim Bambaşka Birşey.Herşeyden Önemlisi Hocaların Genç Öğrenci Arkadaşlara Yaklaşım Tarzları Gerçekten Görülmeye Değer.


Anadolu'daki Bir Üniversitediki Herhangi Bir Hocanın Kapısını İstediğiniz Saatte Gidip Çalabiliyorsunuz ve Anlamadığınız Her Hangi Bir Konu Hakkında Sizlere Yardımcı Olmasını Rahatlıkla İsteye Biliyorsunuz. Kendimce İstanbul'da Üniversite Okuyan Arkadaşlarımın Arasında Yaptığım Bir Araştırmada Gördümki Büyük Şehirlerdeki Üniversitelerde Bunu Rahatlıkla Başaramıyorsunuz Malesef. Siz Kendinizde Çevrenizde Sizden Önce Üniversite Kazanmış Şuada Okuyan yada Mezun Olmuş Arkadaşlar Arasında Böle Bir Araştırma Yapabilirsiniz.Bunu Yaptığınız Taktirde Eminimki Nedemek İstediğimi Sizlerde Göreceksinizdir. Arkadaşlar Asla Uzaktır,Ben Bu Şehirin Adını İlk Defa Duyorum,Burda Tanıdığım Arkadaşım Yok Ne Yaparımdiye Asla Düşünmeyin. Anadolu'daki Arkadaşlıklar Dostluklarda Bir Başka Oluyor ve Çevrenizdeki Arkadaşlarınızla Bir Aile Gibi Oluyorsunuz.


Sizlerden Ricam Anadolu Şehirlerindeki Üniversiteleri Gözardı Etmeniniz.Hepinize Şimdiden Başarılar Arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder