29 Temmuz 2009 Çarşamba

İnternet Üzerinden Flört

Eskiden İnsanlar Görücü Usuli İle Evlilik Yaparlardı Genelde.Tabi Görücü Usuli İle Yapılan Evliliklerin Temeli Yapılan Bilimsel Araştırmalar Sonucunda Daha Sağlam Olduğunu Gösteriyor.Özellikle Günümüz Türkiye'sinde Son Bir Kaç Yılda İnsanlar İnternet Üzerinden Tanışıp Flört Etmeye Başladı.Aslında İlk Zamanlarda Halkımıza İnterneten Tanışıp Bir Bayan Yada Bay Arkadaşla Flört Etmek Biraz Tedirginlik Yaratıyordu.İnternet ve Bununla Birliktede Arkadaşlık Siteleri Ülkemizde Yaygınlaştıkca İnterneten Tanışıp Flört Etmekte Halkımıza Daha Cazipgelmeye Başladı.Nedendir Bilinmez Ama İlk Başlarda İnsanarda Varolan O Tedirginlikte Son Dönemlerde İnsanlar Arasında Daha Az Hissedildiği Görülmeye Başlandı.


Hatta Son Bir Kaç Yıl İçinde Ülkemizde İnternet Üzerinden Tanışıp Evlenen Çift Sayısıda Eskiye Nazaran Daha Fazla Görülmeye Başlandı.


Ben Bu Konu Hakkında Sizlerle Düşüncelerimi Paylaşmak İstiyorum.Bana Göre İnsan Heryerde İnsandır.Sanal Yada Reel Bu Benim İçin Çokta Farketmiyor.Şuanda Sanaldayım Ama 5  Dakika Sonra Sokaktaki İnsan Oluyorum.Hal Böyle İkende Karşımızdaki Bay Yada Bayan Arkadaşlarda Bu Gözle Bakmak Lazım.İnternete ve Bununla Birlikte Arkadaşlık Sitelerine Takılıyorlar Diye Asla İnsanları Yadırgamak ve Hor Görmemek Lazım.Şunuda Unutmayın Arkadaşlar Bugün Başkasını Bu Şekilde Horgörebilirsiniz veye Aşağılayabilirsiniz ama Unutmayınki Sizinde Bir Çevreniz Var ve Emin Olunki O Çevrenizdende İnternete Girip Arkadaşlık Sitelerine Üye Olan Oralarda Sohbet Edip Yeni İnsanlarla Tanışanlar Vardır. Bana Göre İnternet Çok Güzel Birşeydir ama Tabiki Bunu Güzel Şeyler İçin Kullanırsak Güzeldir.Muziplik Yapıp Kötü Amaç ve Emellerimiz İçin Kullanırsak Sadece İnternet Değil Bütün Herşey Kötüdür.


Saygılarımlar.Ümit Ediyorum Yazıdaki İnce Mesajı Anlar Okuyan Arkadaşlar.


SECRET

2 yorum:

  1. sanal alem çoğu insana saçma gelsede..sanal alemde birçok dostluk we aşk doğmaktadır canlı kanıtları wardır..sanal alemde herkesle içli dışlı olun demiyorum ama aradaki sewiyeli insanları görelim ;)

    YanıtlaSil