28 Temmuz 2009 Salı

Sesliyel Yöneticilerine Duyuru

Bakın Arkadaşlar Ben Durduk Yere Kimseye Yazı Yazmıyorum.Sizin Sitenizden Erkan Adlı Arkadaşınız Benim Siteme Gelip Zırvalayıpdurdu.Kendince Birşeyler Yapa Bileceğini Düşünüyordu Ancak Malesefki Onda Birşeyler Yapabilecek Bir Kapaste Bulunmuyor. Sizler İlk Önce Arkadaşımın Sitesi Olan Seslihome.CoM Sitesine Gidip Hem Reklam Atmışsınız Hemde Küfüretmişsiniz.Bunun Karşılığı Olarakta Arkadaş Ana Sayfasında Size Yazı Yazmış.Yazdığı Yazıda Otomatik Olarak Google Tarafından Hemen Sizin Sitenizin Altında Çıkıyor ve Arkadaşım Şuanda Sitesinin Sohbet Bölümünü Kaldırdı Direk Sesli Chat Girişinide Benim Panel Sayfamaverdi. Şimdi Sizlerde Sanıyorsunuzki Bunu Yapan Benim Malesef Yanılıyorsunuz.Ancak Siz Direk Gelip Bana Terbiyesizlik Yaptınız ve Şimdi Yapmış Olduğunuz Terbiyesizliğin Karşılığında Bende Sizlere İnat Kendi Ana Sayfalarımda Yazı Çıkışı Yapıyorum.Bu Demek Oluyorki Seslihomenin Dışında Artık Sizin Site Googlede Arandığa Benimde Ana Sayfam Çıkacak Sizin Aramanızda.Arkadaşım Serkan Orda Gidin Adamla İnsan Gibi Konuşun ve Benden de Selam Söyleyin Yazıyı Kaldırsın.Sonrada Başta Erkan ve Diğer Sitenizin Yöneticileri Gelip Benden Özürdileyin Bende Ana Sayfalarımdaki Yazıları Kaldırayım.Benden Bukadar Paşalar Gerisi Size Kalmış


SECRET

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder