19 Temmuz 2009 Pazar

Sitemizde Görevli Olmak İçinYapmanız Gerekenler

Sitemizde Yetkiler Ücrete Tabidir. Sizde Sitemizde Görevli Olmak İstiyorsanız Lütfen Bu Yazıyı Dikkatli Okuyunuz.


 


Site İçerisinde Yetki Satışları 6 Aylık Yapılmaktadır.


 


Yetki Ücretlerimiz Aşağıda Belirtilmiştir.


 


Operatör : 50TL (6 Aylık)


 


Admin : 100 TL (6 Aylık)


 


Co Admin : 200 TL (6 Aylık)


 


Süper Admin : 250 TL (6 Aylık)


 


Flaş Nik Eklentisi : 50 TL’dir


 


Belirtilen Bu Ücretleri Hesabımıza Yatırdığınız Taktirde Sizde Site İçerisinde Yetkili Ola Bilmetesiniz. Sitemizin Hesap Numarası İçin Lütfen Site İçerisindeki Görevli Arkadaşlardan Yardım İsteyiniz.


 


Satın Almış Olduğunuz Her Türlü Hakka Site Yönetimi Tarafından Saygı Sonsuzdur. Ancak Satın Almış Olduğunuz Hak Dahilinde, Bu Hak İle Site İçerisinde Sitemizi Zor Durumda Bırakacak Hal ve Hareketler Kesinlikle Yasaktır. Sitemize Verilen Zararlar Karışılığında Satın Almış Olduğunuz Yetki Elinizden Alınır ve Site Yönetiminden Hiç Bir Şekilde Bir Hak Talep Edemezsiniz. Bilginize. Sesliyedi24.CoM Yönetimi.

3 yorum:

  1. bence bedeller çok güzel ve gerekli olan şeyler

    YanıtlaSil
  2. Teşekürler Aspava Düşüncelerin İçin.Hatırlıyorumda Ben İlk Sesli Sitelerle Tanışıtığım Zaman ve İlk Sitem Olan Seslisesli.Com Da Bana Çoğu Şeyleri Sen ve Diğer Değerli Büyüklerim Öğretmişti.Bugün Site Sahibi Olmama Rağmen Halen İlk Sitemin Özlemini Çekiyorum.Az Sabahlamadık Sizlerle:) Orda Ücret KArşılığı Almış Olduğum Süper Adminlik Bana Hiç Koymamıştı. Çünki Ben Orayı ve Sizleri Çok Seviyordum.Bir Yerdeyseniz ve Seviyorsanız Oranın Biryerlere Gelmesini İstiyorsanız Bunun İçin Çorbaya Sizde Tuz Atacaksınız. Teşekürler ASAYİŞ - ŞIMARIK_BJK ve Tüm Ozamanki Seslisesli.Com Ailesi Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  3. mevlüt arabacı13 Ocak 2010 15:20

    ya öyle de ben bu sesliyedi24.com un kendi rekmaını verdim benı yıne banladılar neden oldugunu anlamadım ama hala banlıyım

    YanıtlaSil