9 Mart 2010 Salı

Farmville Oyununda Açık Çıktı

Bütün Dünya'da Beğeni İle Oynanılan Facebook'un Farmville Oyunu Tutkunlarına Müjde Denecek Derecede Bir Haberi Paylaşmak İstiyorum Sizlerle. Hemen Hemen Bütün Dünya Ülkelerindeki Facebook Kullanıcılarının Beğenisini Kazanan Bu Oyunun Hayran Kitlesi Bizim Ülkemizde de Baya Bir Fazla. Açıkcası İnsan Bir Başladımı Daha Kolay Kolay Bırakamıyor Bir Nevi Bizlerde Bir Bağımlılık Yapıyor. Sevgili Arkadaşlar Farmville Oynuyorsanız ve Tarlanıza Bir Günlük Bir Ürün Ekiyorsanız, Oyundaki Bir Açıktan Dolayı 24 Saat Yerine Artık 23 Saat İçinde Hasatını Toplaya Biliyorsunuz. Zaman dilimi ile ilgili bir problemden kaynaklanan bu açığın ne zaman düzeltileceği bilinmiyor.Dünya çapında büyük ilgi ile oynanan oyunun bağımlıları bu haberle beraber artık çiftliklerini daha önce hasad ekmek için sabırsızlanacağa benziyor.

6 yorum:

  1. valla bende anlamiyorum ama merakda etmiyor deilimm :D sirf o oyunun nasil bisi oldugunu ogrenmek icin facebook mu acsam ne etsem, yok yaa bana burasi yetiyoo WwW.sesliyedi24.c o m

    YanıtlaSil
  2. oyunun ilk başladığında güzel ama sonradan çok sıkıcı gelio

    YanıtlaSil
  3. oynamıyorum ama çevremde oynayanlara bakıyorum..adam kendi tarlası gibi benimsiyor =))

    YanıtlaSil
  4. guzel bisite brde ben gırebilsem

    YanıtlaSil
  5. :D farm bille

    YanıtlaSil
  6. gercekten bağımlıklık yapıyo bizimkiler bağımlısı ama bana www.sesliyedi24.com kadar bagımlıklık yapacanı hiç sanmıyom

    YanıtlaSil