30 Mart 2010 Salı

Şanlıurfada Hortum Ev Yıktı

Aşırı şiddetli fırtınadan dolayı meydana gelen hortumlar bir anda bir çok can alabilmekte ve bununla birliktede büyük maddi hasarlara yol açmakta.Ancak ülkemizde bu tarz hortumlara çokta sık rastlanmamakta. Daha çok özelikle Amerika kıtasındaki ülkelerde şiddetli hortumlara hemen her yıl rastlanmakta. Şanlıurfa ilimizde meydana gelen şiddetli hortum bazı binaların yıkılmasına neden oldu.Şanlıufra ilimizin Siverek ilçesinin Şekerli köyünün Oluklu mezrasında gece etkili olan fırtınadan dolayı hortum oluştu.Bazı ağaçlara zarar veren hortum, toprak çatılı 2 briket yapı ile bazı hayvan barınaklarının çatısının çökmesine neden oldu.Mezra sakinlerinden Kadir Zengin, fırtınadan dolayı köyün yaklaşık bir kilometre ötesinde hortum oluştuğunu belirtti.

Hortumun köye doğru geldiğini gören vatandaşların önlem almaya çalıştığını ifade eden Zengin, şöyle konuştu:''Hortum, köydeki toprak damlı 2 evi yıktı, bazı hayvan barınaklarının çökmesine neden oldu. Bunun sonucunda 3 büyükbaş, 12 de küçükbaş olmak üzere 15 hayvanımız yaralandı. Köyde bulunan yaklaşık 30 ağacımız kökünden kırıldı. Hortumu önceden fark etmeseydik çöken evlerin altında kalabilirdik.''

5 yorum:

  1. urfada aaaa hemde siverekte :S ALLAH beterinden esirgesin :(

    YanıtlaSil
  2. waouww türkiyede bile böle haberler çıkması ilginç hortum sdce amerika'da çıkıo bilioduk çocukluğumuzdan beri :D:D:D

    YanıtlaSil
  3. allah yardımcıları olsun türkiyedede böle şeyler oluyomu ya

    YanıtlaSil
  4. amin çikolatam sivereğe bişey olursa sen naparsın:))))

    YanıtlaSil