12 Şubat 2010 Cuma

Görevlilerimizin Uyması Gereken Kurallar

Sesliyedi24.Com Ailesi Bünyesinde Görevli Olan Görevli Olan Arkadaşların Sitemiz İçerisinde Uyması Gereken Kurallar Aşağıda Maddeler Halinde Sıralanmıştır.Bütün Görevli Arkadaşların Bu Kurallara Uyma Zorunlukları Gerekmektedir.

1-      Görevli Arkadaşlara Verilen Haklara Site Yönetimi Tarafından Sonsuz Saygı Duyulur, Ancak Satın Alınan Haklar Karşılığında Site İçerisinde Siteyi Zarara Uğratacak Hal ve Hareketlerden Uzak Durmayan Arkadaşlardan Kendilerine Verilen Haklar Ellerinden Alınır. Hiç Bir Şekilde de Site Yönetiminden Bir Hak Talep Edilemez.


2-      Sitemiz İçerisinde Msn ve Facebook Adresleri Vermek Kesinlikle Yasaktır. Görevli Arkadaşların Kendi Aralarında Msn ve Facebook Alış Verişlerinde Bulunmaları Yasaktır. Böyle Bir Durumda Site Üst Düzey Yetkileri İle Görüşülüp Onları İzni Dahilinde Ancak Müsaade Vardır.


3-      Hiçbir Görevli Arkadaş Haksız Yere Ban, Gak ve Engel Atamaz. Haksız Yere Ban, Gak ve Engel Ata Görevli Arkadaşlar Cezalandırılır.


4-      Bütün Görevli Arkadaşların Kendi Aralarında Uyumlu Bir Şekilde Çalışmaları Kesinlikle Zorunludur. İki Görevli Kendi Aralarındaki Özel Sorunlarını Siteye Yansıtmamak Zorundadır. Çok Özel Durumlarda Üst Düzey Site Yöneticileri İle Görüşüp Konunun Aydınlığa Kavuşturulması Zorunludur.


5-      Her Görevli Öncelikle Yetkili Olduğu Odadan Sorumludur. Bir Görevli Sorumlu Olmadığı Oda da Öncelikle Düzenin Sağlanmasını O Odanın Asıl Görevlerine Bırakmak Zorundadır. Eğerki Oda Sorumluları Oda da Yoklarsa Ozaman Başka Bir Görevli Arkadaş Gerekli Müdahaleyi Yapmak Zorundadır.


6-      Üst Düzey Site Yöneticilerin Dışındaki Görevli Arkadaşların Normal Sohbet Odalarında Çatıda, Meşgulde, Telefonda, Dönecekte, Dışarıda Durmaları Kesinlikle Yasaktır. Niki Sitede Olup İşi Olan Görevli Arkadaşların Niklerini Toplantı Odalarına Almaları Zorunludur.


7-      Her Görevli Akşam Her Hafta Sonu Pazar Akşamı Türkiye Saati İle 21.00’da Yapılan Toplantılara Katılmaları Kesinlikle Zorunludur. Pazar Akşamki Toplantıya Katılamayan Görevli Arkadaşların Hafta İçi Salı Günü Türkiye Saati İle 14.00’da Yapılan Toplantılara Katılmaları Zorunludur. Özel Mazeretleri Olup da Toplantılara Katılamayacak Görevli Arkadaşların Kesinlikle Site Üst Düzey Yöneticilerini Toplantıdan Önce Bilgilendirmeleri Gerekmektedir.


8-      Operatör Olan Görevli Arkadaşların Öncelikle Bulunmaları Gereken Oda İlk Oda Yani Turkceplay Odasıdır. Üst Düzey Yöneticilerin Kendileri Yönlendirdikleri Taktirde Başka Odaya Geçebilirler.


9-      Hiçbir Görevli Arkadaş Site İçerisinde Bir Başka Görevli Arkadaş, Üye Arkadaş veya Misafir Arkadaş İle Normal Odalarda Tartışmaya, Polemiğe Girmeyecek. Böyle Durumlarda Toplantı Odası Kullanılacaktır.


10-  Bütün Görevli Arkadaşlar Adminden Diğer Görevli Arkadaşların Göreceği Şekilde Genel Atıklarında Yazacakları Cümlenin veya Cümlerinin Önüne ADMİN İbaresini Koymak Zorundadır.


11-  Hiçbir Görevli Arkadaş Mecbur Kalmadığı Sürece Genelden Sohbet Etmeyecek. Genelden Sohbet Eden Görevli Arkadaşların Genel Yazma Yetkilerine El Konulacaktır.


12-  Bir Görevli Arkadaş Beş Gün Arka Arkaya Siteye Girmediği Taktirde Görevi Silinecektir.


13-  Görevli Arkadaşlar Bulunmuş Oldukları Odaların, Odanın Kendi Formatında İşlemesi ve Aktivesi İçin Mücadele Edecektir. Hiç Bir Oda da Oda Formatının Dışına Çıkılmayacaktır. Oda Formatının Dışına Çıkan Görevli Arkadaşlar Hakkında Disiplin Uygulaması Yapılacaktır.


14-  Hiçbir Görevli Arkadaş Başka Bir Sesli Chat Sitesine Gidip Reklam Atmayacak. Başka Sesli Chat Sitelerine Gidip Reklam Atan Görevli Arkadaşların İP Numaraları Üst Düzey Yöneticilere Ulaştığı Taktirde Başka Site Sahipleri Tarafından, Görevlilerin Site İçerisindeki Görevleri Alınacaktır.


15-  Her Görevlinin Öncelikle Hedefi Sitemizi Ziyaret Eden User ve Misafir Arkadaşların Site İçerisinde Kalıcı Olmalarını Sağlamaktır.


16-  Bütün Görevli Arkadaşlar Sadece Kendi Aralarında Guruplaşıp Sohbet Etmeyeceklerdir.Sitedeki ve Odalardaki Bütün Herkesle Sohbet Etmek Zorundalar dır.


17-  Bütün Görevli Arkadaşlar Sitemizin Nasıl Daha İleri Bir Seviyeye Taşınabilir Yönünde Fikir ve Fikirler Üretmek zorunlulukları Vardır.


18-  Her Görevli Arkadaş Yetki Olarak Kendisinden Yüksek Yetkiye Sahip Görevli Arkadaşların Söylemiş Olduklarını Dikkate Almak Zorundadırlar. Ancak Görevi Diğer Görevliden Yüksek Olan Görevlide Yetki Olarak Altında Olan Görevli Arkadaşları Asla Aşşağılamıyacak, Hor Görmeyecek ve Emri Vaki Yapmıyacakıtır.


19-  Bir Görevli Arkadaş Başka Bir Görevli Arkadaştan bir şeyler İsterken Özelden Yada Adminden O Arkadaşa Ulaşacaktır ve Böyle Bir Durumda Tatlı Dilli Olunacaktır.


20-  Bütün Görevli Arkadaşlar Bir Birlerini Site İçerisinde Banlamayacak, Gaklamayacak, Engellemeyecek ve Siteden Atmayacaktır. Eğerki Her Hangi Bir Görevlinin Niki İle Siteye Saldırı Olunuyorsa Ozaman O Görevli Arkadaşın Niki Diğer Görevli Arkadaşlar Tarafından Direk Banlanacaktır.


21-  Hiçbir Görevli Arkadaş Başka Bir Görevli Arkadaşın Atmış Olduğu Banı, Gakı ve Engeli Kesinlikle Açamaz, Eğerki İstisnayı Durumlar Söz Konusu Olduğunda Üye Yada Misafir Arkadaşlardan Banı, Gakı ve Engeli Açılan Arkadaşın Niki İP Numarası ve Daha Önce Hangi Görevli Arkadaş Banlamış, Gaklamış veya Engellemişse Not Alınıp O Arkadaş Bu Konu Hakkında Bilgilendirilecektir.


22-  Hiçbir Görevli Arkadaş Toplantı Odasında Toplantı Saatlerinde ve Toplantı Odasında Ciddi Bir Konu Konuşulurken Kesinlikle İkon Kullanamaz ve Flot Yapamaz.


23-  Hiç Bir Görevli Arkadaş Her Hangi Bir Misafir ve User Arkadaşı Kendi Arkadaşı, Yakını veya Sevgiliside Olsa Başka Odadan Başka Bir Odaya Çekmeyecektir.


24-  Bütün Görevli Arkadaşların Gün İçinde Site İçerisinde Minimum 4 Saat Geçirmeleri Zorunludur.


25-  Bütün Görevli Arkadaşlar İlk Oda da Mikrofon Aldıklarında Tek Parça Çalıp Mikrofon Sırası Varsa Mikrofonu Sıradaki Görevli, User, Misafir Arkadaşlara Bırakmak Zorundadırlar. İlk Oda Daki Görevli Arkadaşlar Mikrofondaki User ve Misafir Arkadaşlarında Sıra Var İse Tekparça Çalmalarını Sağlamak Zorunlulukları Vardır.


26-  Sohbet Odalarımızda Mikrofon Alan User ve Misafir Arkadaşlardan Maksimum 15 Saniye İçerisinde Ses Gelmez Yada, Sesi Az Gelirse Görevli Arkadaşlarca Mikrofon Alınıp Kişi Uyarılacak ve Mikrofon Sıradaki Arkadaşa Bırakılacak. Sesi Gelmeyen Arkadaşa da Ses Ayarları Konusunda Toplantı Odamızda Yardımcı Olunacaktır.


 


Yukarıda Yazılı Olan 26 Kurala Bütün Görevli Arkadaşların Uyma Mecburiyeti Vardır. Şayet Bu Kuralları Hiçe Sayıp Site İçerisinde Kendi Kuralları İle Hüküm Süren Görevli Arkadaş Olursa Derhal Site İçerisindeki Görevleri Ellerinden Site Üst Düzey Yöneticileri Tarafından Alınır. Bilgilerinize Sunarım [ SECRET ]

4 yorum:

  1. bizdede ne çok kural varmış ama hepsi gerekli kurallar bu kurallara uyalım uymayanları zaten biz uyarıyoruz;);)

    YanıtlaSil
  2. kurallar gercekten super hepside gerekli :):)

    YanıtlaSil
  3. kurallar ciğnenmek içindir diyenleri çiğneme hakkımız varmı:D:D

    YanıtlaSil