20 Şubat 2010 Cumartesi

Siteden Neden Banlandım

Merhaba Arkadaşlar.Sizlere Bu Yazımda Sitemiz İçerisinde Neden Banlandım Diyen Arkadaşları Aydınlatmak İçin Sesli Sohbet,Sesli Chat Odalarında Hangi Nedenlerden Dolayı Banlanabilirsiniz Konusuna Açıklık Getireceğim.

Sitemiz İçerisinde Neler Ban Sebebidir?

1-Din,Dil,Irk ve Mezhep Ayrımı Yapacak Konuşma ve Davranışlarda Bulunmak.

2-Sohbet Odalarımızda Küfürlü,Argo Konuşma,Kırıcı ve Aşşağılayıcı Davranma.

3-Görevli Arkadaşların Uyarılarını Dikkate Almayıp,Msn Adresi ve Facebook Adresleri Vermek.

4-Sitemizin Seslisohbet Odalarımızda Başka Sitelerin Reklamnı Yapmak.

5-Kamerada Uygunsuz Hareketler Yapmak ve Uygunsuz Yerleri Göstermek.

6-Sohbet Odalarımızın Formatını Bozacak Aşırı Davranışlarda Bulunmak.(Flot Yapmak - Aynı Animasyonları ve Yazıları Sürekli Ekrana Atmak.Böyle Durumda Önce Engellenir Uyarılırsınız,Devamını Yaptığınız Taktirde Görevli Arkadaşlar Tarafından Banlanırsınız.)

7-Bayan Görevli Arkadaşlardan Israrla Özel Mesaj İsteyip,Alınan Özel Mesaj Karşılığında Boş Konuşmalar Karşılığında ve Msn Verip Başka Sitelere Davetettiğinizde.

8-Aşırı Siyasi İçerikli Müzikler Çalmak ve PKK'nın Probagandasını Yapmak.

9-Sitemizi Küçük Düşürücü Yazışmalarda ve Konuşmalarda Bulunmak.

10-Site İçerisindeki Bütün Kuralları Hiçe Sayıp Kendi Bildiğiniz Gibi Konuşup Yazışmalarda Bulunmak.

Yukarıda Maddeler Halinde Belirtmiş Olduğum Seçeneklerden Birisini Yaptığınız Taktirde Sitemizden 1 Gün Ban, 1 Hafta Ban, 1 Ay Ban, Süresiz Ban ve İp + Ban İle Banlanıp Siteden Belli Bir Süre Uzaklaştırılırsınız.Sizlerden Ricamız Görevli Arkadaşları Site İçerisinde Zordurumda Bırakmanız...

6 yorum:

  1. Tşkler abi milleti aydınlattıgın için

    YanıtlaSil
  2. tşkrlr bora milleti aydınlattığın için banladığımız zaman zan altında kalıoruz geliolar sövüp gidiolar;);;

    YanıtlaSil
  3. ben sebebsiz atıldım biri benimle iletişime geçsin

    YanıtlaSil
  4. tsk ederiz bora, insallah gelen arkadsaslar bu uyariyi okurda gelirler, bizde zor durumda kalmayizzz :D ( cok gerekli bi aciklama idi)

    YanıtlaSil
  5. cok gerekli bi aciklama idi sagol bora umarim bunu okuyanlarda anlar :D

    YanıtlaSil
  6. Bu maddelerden beni kapsayan yok nitekim kurallar bozulmak içindir. Ama hangisi ile suçlanıyorum merak ettim. Bir iki tane sap kız ve bir iki tane sap erkek beni banladıysa ve sende arkasında duruyorsan , bence kapat bu siteyi. Camdan cama , klavyeden mausa aşk + fantazi düşkünü insanları barındırma. Ortamı ''ot'' yapıyorlar. Kimileri uyuşturucu madde reklamı yapıyor , nerede ban Bora ? Ben nereye girsem bana fitil olurlar , çünkü disiplin getiririm. Bu yüzden ban yemiş olabilir miyim ? ElectroShock.

    YanıtlaSil