11 Şubat 2010 Perşembe

Helin Avşar Kendine Yeni Aşk Buldu

Hülya Avşar'ın Çapkın Kardeşi Helin Avşar Kendisine Yeni Sevgili Buldu.Helin Avşar Sık Sık Değiştirmiş Olduğu Sevgilileri İle ve Sıkandalları İle Hep Gündemde Olmayı Başarmıştır.Küçük Avşar'ın Yeni Sevgilisi İse Bursasporun Genç Forveti Sercan Yıldırım'ın Olduğu Ortaya Çıktı.Sercan Yıldırım'ın Aşklarını Helin'le Birlikte Takılmış Oldukları Sosyal Paylaşım Sitesinde İlan Etti.Sercan Helin'e "Seni Seviyorum Aşk" Diye Seslendi.

Açıkcası Ben Bu Aşk Karşısında Şaşkınlık İçerisindeyim.Şuanda Hem Bursasporun Hemde Amilli Takımımızın Yıldız Oyuncusu Sercan'ın Böyle Şeylerden Uzak Durmasını Beklerdim.Elbetteki Sercan'ında Aşık Olmaya Hakkı Var Ama Bana Göre Yanlış Kişiye Aşık Olmuşdiye Düşünüyorum.Bir Dönem Ülkemizin En Ünlü Futbolcularından Olan Gol Kralı Tanju Çolak'ta Helin Avşarın Ablası Hülya Avşar İle Aşk Yaşamıştı Ama Hülya Tanju Çolak'ın Bir Nevi Sonu Olmuştu.İnşallah Sercan'ında Sonu Böyle Olmaz.Sercan Gerçekten Çok Başarılı Bir Futbolcu ve Geleceği Parlak Bir Kardeşimiz.Yazık Olmasını İstemeyiz Elbette Sercan'a.

3 yorum:

  1. yeni aşklara yelken açmış ama onun yelkenin kapalı oldğunu kimse görmemiştir herhalde;),)

    YanıtlaSil
  2. gencecik çocuğu yiyip bitircekler :))

    YanıtlaSil
  3. dogru sölüyosun zavalı

    YanıtlaSil