21 Şubat 2010 Pazar

Kızı İçin Hırsızlık Yaptı

Biz Genelde Hırsızlık Yapanları Toplum Olarak Kınarız.Elbetteki Hırsızlığın Her Türlüsü Hoş Bir Şeydeğildir.Ancak Eskişehir'de Öle Bir Olay Yaşandıki İnsanın Duygulanmaması Eldedeğil.Eskişehir'de Yaşayan Gürkan Keser İsimli Vatandaş Şarhöyük Mahelesindeki Evinden Yaklaşık 5 Bin TL Değerindeki Zinnet Eşyasının Çalındığını Bildirdi.

Emniyet Güçleri Tarafından Konu İle İlgili Soruşturma Sürdürülürken Ev Sahibi İki Gün Sonra Evine Geldiğinde,Dairesinin Dış Kapısının Koluna Bir Poşet Asılı Buldu.Poşeti İnceleyen Gürkan Bey Poşetin İçinde Çalınan Zinnet Eşyalarının Bir Kısmını ve İçinde Bir Kağıda Yazılı Not Buldu.

Hemen Notu Okumaya Başlayan Keser Şu Cümlelerle Karşılaştı."Zinnet Eşyalarınızı İki gün Önce Evinizden Ben Çaldım.1,5 Yaşında Kanser Olan Bir Kızımvar.Hırsızlığıda Kızım İçin Yaptım.Zinnet Eşyalarınızı İncelediğimde Sizinde Bir Kızınız Olduğunu Anladım.Benim İhtiyacım Kadar Olan 5 Yüzüğü İçinden Aldım, Geri Kalanıda Size İade Ediyorum.Çok Üzgünüm Beni Affedin"Yazıyordu.Bu Not Karşısında Baya Bir Duygulanan Evli ve Bir Kız Çocuğu Olan Gürkan Keser Durumu Polise Yeniden Bildirdi.Poliste Olayla İlgili Soruşturmasını Sürdürüyor.

1 yorum: