2 Şubat 2010 Salı

Paylaşımlarınızı Bizimle Paylaşınız

Arkadaşlar Bildiğiniz Üzere Ana Sayfamız Bir Paylaşım Sayfadır.Mümkün Oldunğunca Ben Güncel Konuları Sizlerle Paylaşmaya Özen Gösteriyorum.Dünyada ve Ülkemizde Yaşanılan Yada Gündemde Olan Güncel Konuları Yazarak Sizlerle Paylaşmak Amacım.Ama Ben Sitiyorumki Sadece Benim Yazdıklarım Ana Sayfamızda Yer Almasın,Siz Değerli Arkadaşlarında Benimle Paylaşmak İstediğiniz Konuları Ana Sayfamızda Yayınlamak İstiyorum.

Sizlerden de Paylaşmak İstediğiniz Güzel Konularınızı Benimle Paylaşmanızı Ricaediyorum.Emin Olunki Bir Şeyleri Birlikte Paylaşınca Ortaya Daha Güzel Birşeyleri Çıkaracağımızı Düşünüyorum.Benimle Paylaşmak İstediğiniz Güncel Konularınızı Bana Ulaştırmak İçin Lütfen Site İçerisinde Bana Yada Diğer Görevli Arkadaşlarımıza Ulaşarak Bizlerden Yardım İsteye Bilirsiniz.Bu Konuya Duyarlı Olacağınızı Düşünüyorum.Saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder